Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «میخائیل میزنتسیف» رئیس مرکز روسیه تأکید کرد که بازگشت سوریه به اتحادیه عرب راهشگای حل بحران فعلی و تشویقی برای بازگشت آوارگان به شمار می­‌رود. وی گفت: «سوریه باید به عرصه سیاست خارجی به ویژه عضویت در اتحادیه عرب بازگردد».

میزنتسیف تأکید کرد که حضور دمشق در عرصه سیاست خارجی، جامعه بین‌الملل را به بازگشت سوریه به زندگی صلح‌آمیز و تقویت عملیات حل بحران اقناع کرده و آوارگان را در تصمیم به بازگشت به وطن خود مصمم می­‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز دفاع ملی روسیه از نمایندگان وزارت دفاع این کشور خواست اهتمام لازم نسبت به این موضوع را به کار گیرند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه عرب روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم