Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایشگاه فلزات سنگین در آب آشامیدنی به روش پولاروگرافی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس به بهره‌برداری رسید. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا روستایی استان فارس، با عنایت به لزوم اندازه‌گیری منظم و مستمر مواد شیمیایی معدنی سمی (فلزات سنگین) در آب آشامیدنی، آزمایشگاه اندازه‌گیری این پارامترهای مهم و تاثیر‌گذار بر کیفیت آب به روش پولاروگرافی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری، رئیس اداره کنترل کیفی و آزمایشگاه شرکت آبفا روستایی فارس در این زمینه اظهار داشت: در این آزمایشگاه کلیه فلزات سنگین شامل سرب، کادمیوم، مس، روی، آرسنیک، جیوه، آهن، کبالت، نیکل، کروم، منگنز، بیسموت، آنتیموان و مولیبدن اندازه‌گیری می شود.

دستگاه سنجش کیفیت آب آشامیدنی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شودگیلان|‌ مخزن آب آشامیدنی روستاهای غرب انزلی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسدروش مبتکرانه محقق ایرانی برای جداسازی "نیترات" از آب آشامیدنی

وی با بیان اینکه میزان سولفید هیدروژن و یون سولفید نیز از جمله موارد قابل اندازه‌گیری به روش فوق است، افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس آمادگی خود را برای همکاری با ارگان‌های ذیربط و همچنین کشاورزان در زمینه اندازه گیری این پارامترها در آب و فاضلاب اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی