Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:10:37 GMT

آغاز اعتراضات سه شنبه سیاه در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۸۹۵

اعتراضات دانشجویان فرانسوی در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت ماکورن آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسپوتنیک در خبری فوری از آغاز اعتراضات دانشجویان در فرانسه خبر داد.

پیش از ظهر امروز اعلام شده بود که هر چند «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه برای آرام کردن اوضاع کشورش با نمایندگان اتحادیه های مختلف کارگری دیدار و وعده هایی را به مردم داد اما سندیکای اتحاد ملی دبیرستانی‌ها در پی سخنان امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه را «سه‌شنبه سیاه» اعلام کردند و دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه وارد پنجمین هفته خود شده و تمهیدات دولت ماکرون برای فرونشاندن اعتراضات تا کنون راه به جایی نبرده است.   منبع: مهر      

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «پل اوبراین» مدیر اجرایی دفتر عفو بین‌الملل در آمریکا امروز پنج‌شنبه در واکنش به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه، اظهار کرد: اعتراضاتی که در داخل دانشگاه‌های آمریکا و اطراف آنها برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها برپا شد، با واکنش‌های سرکوبگرانه از جمله بازداشت و اخراج دانشجویان روبه‌رو شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، اوبراین گفت: حق اعتراض کردن از منظر گفتگوی آزادانه درباره تحولات جاری در غزه در کنار استمرار حمایت‌های تسلیحاتی واشنگتن از اسرائیل، بسیار اهمیت دارد.

این مسوول عفو بین‌الملل افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی آزادی دانشگاهی فاکتور اصلی حق تحصیل است، بر این اساس از مدیریت‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم از حق دانشجویان در اعتراض مسالمت‌آمیز و امنیت حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه