Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از جذب حدود ۲۰ میلیارد ریالی کمک نقدی و غیر نقدی توسط موسسه خیریه روحان خبر داد و گفت: یکی از اقدامات بسیار مفید و موثر معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تدوین دستورالعمل تشکیل موسسات خیریه حامی بیمارستان‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا در بیمارستان‌های مراکز تابعه دانشگاه موسسه‌های خیریه حامی تشکیل شد که توانسته اند در یک سال گذشته پل ارتباطی بسیار موفقی در ایجاد تعامل بین خیرین عرصه سلامت و بیمارستان‌ها باشند.

جلالی با اشاره به اینکه موسسه خیریه روحان توانسته است در یکسال گذشته حدود ۲۰ میلیارد رالز کمک نقدی و غیر نقدی جذب کنند، گفت: بهسازی و تجهیز درمانگاه شیمی درمانی، راه اندازی و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه سکته حاد مغزی (SCU)، ساخت و تجهیز بخش دیالیز و همچنین خریداری دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان آیت ا... روحانی از اقدامات این موسسه خیریه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: در استان مازندران، شهرستان بابل، جایگاه ویژه‌ای در امورات خیریه در زمینه‌های مختلف دارد که این انتظار از اعضای هیات مدیره موسسه‌های خیریه بیمارستانی می‌رود که با فرهنگ سازی و ایجاد تعامل بیش از گذشته این نیکوکاران نیک اندیش را به سمت امورات خیریه در عرصه سلامت سوق دهند.
انتهای پیام/آ

کمک میلیاردی به بیمارستان روحانی بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به در ۲۰۰ روز گذشته به غزه اکنون اوضاع بیمارستان‌ها این منطقه از مرز هشدار گذشته و نگران کننده شده است. بیشتر بیمارستان‌ها ازجمله الشفا از خدمات خارج شده اند و تنها بیمارستان دولتی کمال عدوان در نوار غزه است که با وجود کمبود امکانات در حال خدمات رسانی به مجروحان است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان