Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر هماهنگی کمک‌های بشری سازمان ملل متحد (اوچا) در گزارشی اعلام کرد که تعداد ۲۹۶۵۰ آواره داخلی در یک هفته گذشته در افغانستان گزارش شده است.

طبق تایید سیستم پیگیری آوارگان اوچا، مجموعا ۳۱۶۴۷۰ نفر در سال ۲۰۱۸ به دلیل درگیری ها جابجا شده اند. به طور کلی، تعداد افرادی که در این سال آواره شده اند، ۳۴٫۷ درصد کمتر از تعداد سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی منابع نیز اعلام کرده اند که حدود ۱۴۰۰۰ شهروند افغانستان در این هفته به کشور خود بازگشته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل افغانستان اوچا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بزودی از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز می‌شود.
سید محمد رضا سیدحسینی افزود: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت خانه و مشارکت کشاورزان ۳۱ هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
سید حسینی بااشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری گفت: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • اعدام ۲۰۰ آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • سهمیه‌ و هزینه حج در افغانستان اعلام شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری