Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@00:49:29 GMT

آغاز اعلام رسمی نرخ طلا و سکه در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۰۱۲

آغاز اعلام رسمی نرخ طلا و سکه در فضای مجازی

خبرگزاری مهر: ابراهیم محمدولی در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: سایت اتحادیه می‌تواند مرجعی برای اعلام نرخ‌های سکه باشد؛ این در حالی است که سایت قبلی که به نام اتحادیه کار می‌کرد که ایراد و اشکالاتی را به دنبال داشت.

وی افزود: مالیات بر ارزش افزوده در این حوزه مورد پیگیری واقع شد و در صحن علنی مجلس قرار است مطرح و در قالب بودجه سال ٩٨ تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تصریح کرد: دانشگاه طلا و جوهر احیا شد و اکنون مجدد می‌تواند دانشجو بپذیرد و ثبت نام آن نیز در بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گفته محمدولی، در سال ٩٧ رونق کسب و کار در صنوف مختلف مشاهده نشد که به تبع آن طلا و جواهر نیز رونق نداشت. البته در حوزه سکه فروشان مشکلی در حوزه فروش صرف سکه با بانک مرکزی داریم که هنوز فرصت جلسه مشترک نداده اند.

محمدولی با بیان اینکه بانک مرکزی معتقد است فروشندگان سکه باید از این بانک مجوز بگیرند گفت: بانک مرکزی هر روز با ارسال نامه به اماکن و نیروی انتظامی خواستار پلمب واحد‌های صنفی فروش سکه می‌شود در حالیکه قانون نظام صنفی اجازه فعالیت دارند و مشکلی به لحاظ کار ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم نوده فراهانی نیز در این مراسم با بیان اینکه اصناف باید خود را به علم روز مجهز کنند، گفت: باید با اطلاعات روز جهان در صنف طلا و جواهر پیش رفت در غیر این صورت نمی‌توان منتظر توفیق بود. این در حالی است که ایراد اصناف در شرایط کنونی نبود همدلی و رفاقت است.

وی افزود: نقدینگی در خاورمیانه ٤٦٠ هزار میلیارد دلار است که سهم ایران اندک است و باید به جای حسادت از علم و تجربیات مشترک استفاده کرد و بهره برد.

نوده فراهانی گفت: در اصناف پنج دانشگاه علمی و کاربردی وجود دارد و بیشتر اتحادیه‌ها اکنون به دنبال راه اندازی دانشگاه هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نرخ طلا و سکه فضای مجازی مرجع رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744659

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳