Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت آباد بوم، محصولات تولید شده توسط برند کناف KNAUF چه ویژگی‌ها و کاربردهایی دارد؟

دیوارهای جداکننده (پارتیشن)

دیوارهای جداکننده کناف ایران (پارتیشن) از نوع دیوارهای غیرباربر می‌باشند. در تقسیم‌بندی فضاهای داخلی ساختمان و نیز ایجاد دیوار به‌صورت مقاوم در برابر حریق (با پانل‌های FM و ساختار ویژه) و یا دیوارهای مقاوم در برابر رطوبت با پانل‌هایMR) ) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیوارها دارای قاب فلزی سرد نورد شده و لایه پانل‌های گچی برای روکش بوده که قابلیت استفاده از عایق‌های صوتی و حرارتی داخل دیوار وجود دارد. درزهای پانل‌ها در آن با بتونه درزگیری کناف پوشش داده شده و هر نوع پوشش نهایی دیوارهای سنتی (از جمله رنگ‌آمیزی، کاغذ دیواری، کاشی) روی آن اجرا می‌شود.

دیوارهای پوششی

دیوارهای پوششی کناف ایران ساختارهایی هستند که به عنوان پوشش نهایی بعد از سفت‌کاری ساختمان و جایگزینی گچ و خاک و سفیدکاری قرار می‌گیرند و دارای خصوصیات زیادی از جمله عایق صوت، عایق حرارت و شکل‌پذیری از نظر طراحی می‌باشند و در دو دسته دیوارهای پوششی کناف با سازه و یا بدون سازه تقسیم‌بندی می‌شوند.

سقف‌های کاذب مشبک

سقف‌های کاذب مشبک کناف ۶۰*۶۰ کناف ایران متشکل از سازه‌های سپری شکل که دهانه‌هایی با ابعاد ۶۰*۶۰ سانتی‌متری می‌سازند و به‌وسیله آویز فنری دوبل مخصوص به سقف متصل می‌شوند و در داخل آنها تایل‌های گچی و یا مینرال (مواد معدنی AMF) قرار می‌گیرد، بوده و فضایی که مابین سقف کاذب و سقف اصلی ایجاد می‌شود بستر مناسب عبور تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می‌باشد.

از مزایای عمده سقف کاذب کناف می‌توان به دسترسی سریع و آسان به تاسیسات پشت سقف، سبک بودن، مقاوم در برابر زلزله و مقرون به صرفه بودن اقتصادی اشاره کرد.

سقف‌های کاذب یکپارچه کناف ایران

سقف‌های کاذب یکپارچه کناف ایران سیستم‌هایی متناسب با علم روز و شامل زیرسازی با پروفیل‌های سرد نورد شده گالوانیزه سبک و پانل‌های کناف ایران (گچ برگ) بوده که جایگزین بسیار مناسب برای سقف‌های کاذب سنتی ( رابیتس و گچ ) می‌باشند و به علت برتری‌های فراوان مانند وزن بسیار کمتر، سرعت نصب بسیار بالاتر، مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، پرت و دور ریز کمتر، مقاوم بودن در برابر زلزله، عایق صوتی و حرارتی مناسب، برای استفاده به عنوان سقف کاذب بسیار مناسب و حائز اهمیت می‌باشد.

پوشش‌های محافظ در برابر حریق کناف ایران

پوشش‌های محافظ تیر و ستون با صفحات مقاوم در برابر حریق کناف ایران مطابق با آیین‌نامه‌های ساختمانی باید سازه‌های فلزی در قسمت تیرها و ستون‌ها مقاوم در برابر حریق تا مدت معینی باشند و بدین منظور یکی از روش‌های استفاده از صفحات مقاوم در برابر حریق کناف ایران FR یاFM  می‌باشد.

ورمی پلاستر knauf vermiplaster

ورمی پلاستر از محصولات شرکت کناف ایران مواد پایه گچی مقاوم در برابر حریق می‌باشد که عمدتا از گچ، ورمی کولیت، پرلیت و دیگر افزودنی‌ها ساخته شده است.

ورمی پلاستر کناف ایران در دسته محصولات حفاظت در برابر حریق غیرعامل قرار می‌گیرد و در هنگام آتش‌سوزی از سازه فولادی ساختمان در برابر حریق و افزایش دما تا اطفا حریق و تخلیه کردن ساختمان محافظت می‌کند تا سازه بر اثر افزایش دما تغییر شکل نداده و موجب فروریزی نشود.

محصول ورمی پلاستر کناف ایران جهت اجرا به‌صورت پوشش ضد حریق اسکلت فولادی ساختمان دارای استانداردهای ۱- ۱۲۰۵۵ و استانداردهای بین‌المللی ۱- BS۸۲۰۲ و ۴-۱۳۳۸۱ BSEN می‌باشد.

سیستم‌های آکوا پانل AQUAPANEL

صفحات سیمانی آکواپنل داخلی؛ از صفحات سیمانی آکواپنل داخلی می‌توان در دیوارهای داخلی ساختمان و یا سرویس‌های بهداشتی و یا استخرها استفاده کرد.

صفحات سیمانی آکواپنل خارجی؛ صفحات سیمانی آکواپنل خارجی مناسب استفاده در فضاهای بیرونی ساختمان و نمای ساختمان که در معرض نور خورشید و چرخه‌های مکرر یخبندان و ذوب مجدد آب می‌باشند، استفاده کرد.

آشنایی بیشتر با برند کناف KNAUF

شرکت کناف یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های ساخت‌وساز خشک در جهان می‌باشد. این شرکت در سال ١٩٣٢ در آلمان تاسیس شد و اکنون با داشتن بیش از ١۵٠ کارخانه در ٣٧ کشور جهان و ١٨ هزار نفر نیروی کار، به‌صورت یک گروه عظیم صنعتی در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند.

کناف ایران

شرکت کناف ایران، شاخه تولیدی کناف در ایران است. شرکت کناف ایران با ظرفیت تولید بالای بیست و دو میلیون متر مربع در سال، اولین و بزرگترین تولیدکننده سیستم‌های ساخت‌وساز خشک در ایران می‌باشد.

این شرکت علاوه بر تامین نیازهای داخلی، محصولات خود را به بیش از ١١ کشور همجوار صادر می‌کند و تاکنون سه بار صادرکننده نمونه کشور شده است.

شرکت آبادبوم

شرکت فنی و مهندسی آبادبوم که در حال حاضر نمایندگی و عاملیت رسمی فروش کناف ایران و دارنده گواهی‌نامه اجرای کناف می‌باشد، مجموعه‌ای است از مهندسان مجرب عمران و معماری است که از سال ۱۳۸۲ در زمینه سیستم‌های ساخت‌وساز خشک کناف ایران مشغول به کار بوده و در نهایت از سال ۱۳۸۹ تحت عنوان شرکت آبادبوم و با کسب عاملیت رسمی از شرکت کناف ایران به امر فروش محصولات کناف و اجرای پروژه‌های ساختمانی کناف مشغول شده است.

شرکت آبادبوم دارای کادر مجرب و متخصص فروش و مهندسان عمران و معماری دوره دیده و دارای مدارک نظارتی کناف ایران بوده و خدمات مشاوره در طراحی ساختارهای مناسب کناف، بهینه‌سازی قیمت تمام شده (با انتخاب ساختار مناسب و استاندارد) فروش همه محصولات ارائه شده کناف ایران، اجرای تخصصی ساختارهای استاندارد کناف ایران (با اکیپ‌های نصب دارای مدارک معتبر آموزشی نصب ساختارهای کناف) و نظارت چند لایه بر اجرای صحیح ساختارهای کناف را به مشتریان و پروژه‌های معتبر ساختمانی ارائه می‌دهد.

شرکت آبادبوم عضو کارگروه منتخب عاملان کناف استان تهران و البرز بوده و همواره خود را به اصول کاری و خط‌مشی کناف ایران که همان هم‌افزائی برند کناف با حصول رضایت مشتریان می‌باشد، متعهد می‌داند و پروژه‌های این شرکت از بدو شروع تحت نظارت عالیه بازرسان شرکت کناف ایران قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با کاربردهای محصولات کناف به وب‌سایت شرکت آبادبودم مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : پارتیشن ساختمان سقف کاذب true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • انواع درب ساختمان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)