Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@13:08:49 GMT

بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۰۵۲

بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد گفت: بسیج سازندگی اسدآباد با پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات به 12 نفر برای 25 نفر در سال جاری اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد در گفت‌وگو با  نافع توجه به اقتصاد مقاومتی را یک مقوله مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: بسیج سازندگی با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی بطور مستقیم و کارآمد در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی ورود کرده و نقش بسزایی را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا علیرضایی  با بیان اینکه بسیج سازندگی به افرادی که طرح و برنامه اقتصادی دارند،  تسهیلات و وام‌هایی داده، ادامه داد: خوشبختانه در طول این چند سال افرادی که از تسهیلات استفاده کرده بسیار موفق بوده‌اند و برای خود و دیگران شغل ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: در شهرستان اسدآباد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد گفت: امسال بسیج سازندگی 50 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های دام سبک، پرورش ماکیان و میوه خشک به 6 نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

وی افزود: با پرداخت این میزان مبلغ تسهیلات برای 14نفر اشتغال ایجاد شده است.

علیرضایی ادامه داد: همچنین پرداخت 60 میلیون تومان تسهیلات دیگر هم در دست اقدام است که تا چند روز آینده به بسیجیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند

 

پبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار خلیل آبادگفت:پذیرفته نیست تسهیلاتی به شهرستان اختصاص یابد ولی بانک‌ها پرداخت نکنند.
محمد رضا خوشنویس از روسای ادارات ودبیرخانه کارگروه خواست برای جذب تسهیلات اشتغالزایی نهایت تلاش خود را داشته باشند تا در زمان وموعد مقرر این تسهیلات جذب شود.
اوبا بیان اینکه روسای ادارات از ادارات کل دستگاه خود نسبت به تخصیص سهیمه شهرستان وجذب آن کوشا باشند گفت: دستگاه‌های اداری نگذارند پرداخت تسهیلات به روز‌های آخر سال موکول گردد.
 فرماندار خلیل آباد  از همه روسای ادارات خواست برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

دیگر خبرها

  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد