Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@02:21:22 GMT

ترامپ از استیضاح خود نگران است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۰۹۵

فرارو: یک منبع دیگر نزدیک به کاخ سفید به این شبکه گفته دستیاران دفتر ترامپ معتقدند که تنها مسئله‌ای که ممکن است در فرآیند استیضاح به آن استناد شود، تخطی‌های مالی ستاد انتخاباتی ترامپ است. تخطی‌هایی که با پرداخت‌های مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، به معشوقه‌های ادعایی ترامپ مرتبط است.

در روز‌های اخیر، در پی افشاگری‌های دادستان‌های منطقه جنوب نیویورک علیه تیم ترامپ، حرف‌وحدیث‌ها درباره استیضاح بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این افشاگری‌ها، دادستان‌ها برای نخستین بار مستقیما ادعا کرده‌اند که کوهن به دستور ترامپ در تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ قانون را نقض کرده است.

دمکرات‌ها ادعا می‌کنند که ترامپ یک جرم سزاوار استیضاح مرتکب شده و باید پس از تمام شدن دوره ریاست‌جمهوری‌اش به زندان افکنده شود. جری نادلر، رئیس آینده کمیته قضایی مجلس نمایندگان، روز یکشنبه گفته اگر ادعا‌ها علیه ترامپ ثابت شود، به مثابه «جرایم سزاوار استیضاح» خواهد بود. کریس کونز، سناتور دمکرات، هم روز دوشنبه گفته ترامپ ممکن است پس از دوره ریاست‌جمهوری‌اش متهم شود.

کوهن در سپتامبر گذشته در دادگاه برای نخستین بار ادعا کرد که از جانب ترامپ به او دستور داده شده که به دو زن، استورمی دانیلز و کارن مک‌دوگال، پول‌هایی پرداخت کند. دادستان‌ها هم این ادعا‌ها را تایید کردند و خواستار صدور یک حکم سنگین برای کوهن شدند.

در حال حاضر، مقامات کاخ سفید، معتقد نیستند که تحقیقات رابرت مولر درباره تبانی احتمالی ترامپ، به استیضاح منتهی شود. از دیدگاه این مقامات، مسائل مرتبط با تخلفات مالی ستاد ترامپ، برای بسیج کردن دو حزب علیه ترامپ و استیضاح او کافی نیست.

یک منبع دیگر گفته ترامپ مطمئن است که در برهه کنونی، اگر در مجلس نمایندگان استیضاح شود، مجلس سنا او را محکوم نخواهد کرد. چون جمهوریخواهان در مجلس سنا اکثریت هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت