Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@12:58:11 GMT

مالخر میلیاردر که ۶ مخفیگاه بزرگ اموال داشت!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۱۸۱

مالخر میلیاردر که ۶ مخفیگاه بزرگ اموال داشت!

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مالخر حرفه‌ای خبر داد که در بازرسی از چندین انبار بزرگ متعلق به وی بیش از ۷ میلیارد تومان انواع اموال مسروقه کشف شد.  
به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی با اشاره به اینکه متهم فردی حدودا ۵۰ ساله است که دارای چندین فقره محکومیت کیفری به اتهام خرید و فروش اموال سرقتی است و همچنین دارای پرونده مفتوح در دادسرای ناحیه ۳۴ می‌باشد که با قرار وثیقه آزاد بوده است، در تشریح این خبر بیان داشت: در چهاردهم آذرماه سال جاری در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم همچنان در زمینه خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت دارد از این رو حدود دو هفته متهم و انبار‌های وی تحت نظر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با قطعی شدن خرید و فروش اموال سرقتی توسط این متهم سابقه دار با اخذ دستور قضایی شعبه ۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه خرید و فروش اموال سرقتی و نگهداری اینگونه اموال مسروقه بود، بیان داشت: از شش مخفیگاه مالخر در خیابان قزوین (ساختمانی دو طبقه با یک طبقه زیر زمین پز ار اموال سرقتی)، هلال احمر، سعادت آباد، خاوران، حکیمیه و تهران پارس مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل: ۲۵۰ طاقه پارچه و چرم، کتاب‌های خطی نفیس و قدیمی، البسه، دریل، سنگ فرز، چادر‌های مسافرتی، لب تاپ، دوربین فیلمبرداری، موتور برق، جاروبرقی، سرویس‌های آشپزخانه به ارزش تقریبی حدود هفت میلیاردتومان کشف شد.
سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه متهم در برخی از انبار‌های محل نگهداری اموال مسروقه خود از دوربین‌های مداربسته برای رصد محیط پیرامونی خود استفاده می‌کرد، گفت: متهم در اعترافات خود اعلام داشت که اموال سرقتی را با علم به اینکه سرقتی هستند از ۲۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان از سارقان خریداری کرده است.
وی با اشاره به اینکه مالخر از نظر مالی در رفاه کامل است و دارای چندین منزل ویلایی در مناطق مختلف شهر تهران است، افزود: مالخر در اعترافات خود مدعی است که از حدود ۵ سال پیش در این حوزه فعالیت داشته است.
این مقام مسئول با تاکید بر هوشیاری و قاطعیت پلیس در برخورد با سارقان و مالخرانی که با اقدام مجرمانه خود امنیت و آرامش روانی مردم را به مخاطره می‌اندازند، تاکید کرد: لازم است همشهریان عزیز ضمن رعایت اصول لازم برای جلوگیری از وقوع سرقت مثل نگهداری طلاجات و اموال قیمیتی در صندوق‌های امانات، سپردن منزل به افراد مطمئن، از اموال قیمتی و با ارزش خود عکسبرداری و یا شماره سریال اموال خود را ثبت و نگهداری نمایند تا در صورت وقوع سرقت و کشف اموال مسروقه راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند اموال خود را تحویل بگیرند

منبع: فرارو

کلیدواژه: مخفیگاه بزرگ وسائط نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد