Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، اولین دوره جشنواره سینما حقیقت در سال ۱۳۸۶ در شهر تهران برگزار شد، این جشنواره که برای نمایش فیلم های مستند ایجاد شده بود دارای بخش‌های مسابقه ملی ، مسابقه بین‌الملل ، جایزه شهید آوینی ، بخش‌های جنبی ملی و بین‌المللی ، بازار بین‌المللی فیلم مستند و کارگاه‌های تخصصی است و همه ساله در تهران و برخی از استان هایی که خانه مستند دارند ، به صورت همزمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمانی برگزاری این جشنواره با تهران در دوره دهم و یازدهم نیز اتفاق افتاد و امسال نیز دوره دوازدهم این جشنواره در استان های اصفهان ، فارس ، مازندران ، آذربایجان شرقی و بوشهر برگزار می‌شود.

در دوره دوازدهم این جشنواره که با همکاری خانه مستند اصفهان، حوزه هنری استان اصفهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز از روز 18 الی 22 آذرماه در حال برگزاری است تعداد 28 فیلم کوتاه و بلند مستند اکران می شود.

جشنواره سینما حقیقت در اصفهان از نظر تعداد سانس ها و روزهای اکران بیش از مابقی شهرستان ها بوده است و اکران ویژه بخش بین الملل فیلم‌های برگزیده فقط در اصفهان به نمایش در می‌آید.

اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت نیز از سانس ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۸ تا ۲۲ آذر ماه در سالن سوره حوزه هنری اصفهان انجام می شود و ورود برای عموم به این جشنواره آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/م

اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت در سالن سوره حوزه هنری اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاپیتان» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایت‌گر قصه ۲ پسربچه به نام عیسی و علی است که رویای فوتبالیست‌شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن ۲ تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست پیدا کنند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

کد خبر 6063420 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • هیجان یک مسابقه فوتبال را با «پرویزخان» تجربه کنید
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟