Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک مقام ارشد امنیتی روسیه در مرکز مقابله با تهدیدات سایبری این کشور اعلام کرده که مسکو این آمادگی را دارد که تمام مکاتبات صورت گرفته با مقامات آمریکایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ را از طبقه بندی محرمانه خارج و علنی کند.

در این ارتباط نیکلای موراشوف، از اعضای ارشد مرکز مقابله با تهدیدات سایبری روسیه به راشا تودی گفت که کشورش در صورت تمایل و رضایت مقامات آمریکایی این آمادگی را دارد تا تمام مکاتبات اینترنتی در ارتباط با اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق حملات سایبری را بصورت علنی منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام روسی این مکاتبات در حال حاضر در طبقه بندی امنیتی قرار دارند.

این مقام روسی همچنین گفته است که تا کنون همکاری طرف آمریکایی در ارتباط با تحقیق پیرامون حملات سایبری و ادعای هک سیستم‌های کامپیوتری توسط روسیه بسیار محدود و ناچیز بوده است و مسکو تنها برخی جزئیات فنی محدود را در ارتباط با ادعای حملات سایبری از مسئولان واشنگتن دریافت کرده است.

دولت آمریکا رسما روسیه را متهم کرده است که برای نفوذ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به افراد و نهادهای سیاسی در آمریکا حمله سایبری کرده است و شرکت آمریکایی گوگل نیز در ژانویه ۲۰۱۷ اعلام کرد که به مدارک و شواهدی مبنی بر بهره‌برداری کاربران روسیه از سرویس‌های این شرکت برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا دست یافته است.

پیشتر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اتهام‌های مطرح شده از سوی مقام‌های آمریکایی درباره دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مضحک  توصیف کرده بود.

کد خبر 4482580

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ایالات متحده آمریکا حملات سایبری روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد