Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  "علی عسکری" مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت : در ساعت 14 امروز 20 آذر ماه از یک مورد سانحه تصادف واقع محور هفت باغ علوی مطلع شدیم.

عسکری بیان کرد: با توجه به شدت این حادثه و واژگون شدن خودرو پژو 206 بلافاصله تیم اطفاء حریق , امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مصدوم شدن هر 3 نفر از سرنشین خودرو و محبوس بودن یک نفر از سرنشینان در بین آهن پاره ها آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج مصدوم محبوس از داخل خودرو دچار حادثه شده نموده و با انجام موارد ایمنی از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/س

 

نجات مصدومان حادثه تصادف توسط آتش نشانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران به دره خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر از سرنشینان این اتوبوس کشته و شش نفر مصدوم شدند.

سیدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: اتوبوس حامل مسافران تبریز به سمت رشت در حال حرکت بود که حوالی ساعت ۴:۰۰ بامداد امروز در جاده اردبیل- آستارا، محدوده گردنه حیران به داخل دره واژگون شد.

وی افزود: تیم‌های اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شهید بهشتی آستارا به‌سرعت برای امدادرسانی به مصدومان به منطقه حیران اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده پنج نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و شش مصدوم توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر حال دو نفر از مصدومان مساعد نیست، یک نفر به اتاق عمل منتقل و یک نفر به رشت اعزام شده است و دو نفر نیز در بخش عمومی بیمارستان بستری هستند و حال آن‌ها خوب است.

وی گفت: در این حادثه تیم‌های اورژانس، ارتوپدی، جراحی و متخصصان بیهوشی به‌موقع وارد عمل شدند و درمان مصدومان همچنان در حال انجام است.

کد خبر 744732

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در بجستان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت