Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینیستا می‌گوید باید با بی انضباطی‌ها برخورد جدی شود اما تا وقتی یک راه حل سازنده و مفید هست، نیازی به نابود کردن بازیکن نیست. 

طرفداری - آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا به عثمان دمبله توصیه کرد وقت شناس باشد.

به گزارش موندو دپورتیوو، اینیستا که برای چند فعالیت تبلیغاتی به بارسلونا برگشته و اخیرا هم با هم تیمی‌های سابقش دیدار کرد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:

بی انضباطی‌های دمبله؟ ارزیابی این مسئله برای من کار دشواری است چون در رختکن تیم نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه موافق هستند که همیشه باید در مسائل انضباطی و رفتاری بازیکنان، سخت‌گیری شود. مدیران باشگاه و رختکن تیم باید برای مسائلی از این دست و بی انضباطی‌ها چاره‌ای پیدا کنند. با این حال، عثمان برای باشگاه بازیکنی بی نهایت بااهمیت است. اگر کسی اشتباهی کرد، مجبور نیستید او را بکشید. مگر اینکه راه حل سازنده و منطقی وجود نداشته باشد. من واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما شما می‌توانید از هر اشتباهی درس بگیرید. این مسئله فقط به باشگاه و رختکن مربوط است. توصیه من به عثمان این است که سروقت در تمرینات حاضر شود.

صحبت‌های پله درباره مسی؟ نیازی نیست حرف کسی را اصلاح کنم یا حرف پله را انکار کنم. برای من، لئو بهترین بازیکن تاریخ است. او همه چیز دارد؛ پای راست، چپ، ضربه سر، دریبل و ... هیچ بازیکنی شبیه به او در زمین فوتبال ندیده‌ام و لئو 15 سال است این کارها را انجام می‌دهد. هر سال رکوردهایش بهبود پیدا می‌کنند. توپ طلا؟ برای من، مسی بهترین است اما از نظر رای دهندگان، پنجم. امسال مودریچ توپ طلا را برد و با توجه به فصل و دستاوردهایی که او داشت، حرف زشت و نپسندیده‌ای است اگر بگوییم عادلانه نبوده است. با این حال باید مشخص کنیم توپ طلا چیست و معیارهایش کدام است. جام جهانی برای بعضی خیلی اهمیت دارد و برای برخی کم. یک فرمول ریاضی برای انتخاب برنده وجود ندارد.

بارسلونا؟ هر ساله ما محکوم به قهرمانی در اروپا هستیم. هر بار لیگ قهرمانان را فتح کردیم، قهرمان لیگ هم شدیم. این یعنی اگر در لیگ خوب و باثبات کار کنید، در اروپا هم می‌توانید فرم و نتایج خوبی داشته باشید. مهم این است که در فرم بسیار خوبی به مقطع پایانی فصل برسید و در چند سال اخیر ما این را نداشتیم. بارسا به لحاظ ترکیب و بازیکنان لازم، لیاقت قهرمانی اروپا را دارد و امیدوارم بشود. قرار دادن لیگ قهرمانان اروپا در اولویت؟ من هرگز معنای اولویت بندی را نفهمیدم چون در لالیگا هم نمی‌توان حریف را دست کم گرفت. بارسا باید لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری را ببرد و ترکیب لازم برای این کار را هم در اختیار دارد.

غیبت ریکی پویگ در لیست بارسا برای بازی با تاتنهام پس از درخشش مقابل لئونسا؟ والورده با فلسفه باشگاه آشناست که اگر نبود، روی نیمکت تیم نمی‌نشست. مهم این است بازیکنانی که به نظر می‌رسد می‌توانند به بالاترین سطح برسند، کم کم به تیم اول اضافه شوند و به مرور فرصت بازی پیدا کنند. عجله کردن خوب نیست و باید از این بازیکنان مراقبت کرد. ریکی استعدادی باورنکردنی دارد و باید همچنان یاد بگیرد و از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد تا فرصت بیشتری کسب کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است

به گزارش "ورزش سه" کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نطقی کوتاه از اتفاق رخ داده برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز رضایت کامل کرد. او حرفهایش را اینطور آغاز کرد: از این اتفاق میمون و مبارک خرسندیم. ۳۵ سال است در ورزش بوده‌ام و امروز بهترین روز ورزش کشور است که نقطه عطف تاریخ ماست. ۲ باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند و با شادی و ناراحتی آن، شاد و ناراحت می‌شوند.

وزیر ورزش ادامه داد:  فوتبال امروز یک صنعت است و یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور، ظرفیت سرخابی‌هاست و من از همه عزیزانی که در خصوصی‌سازی مساعدت کردند. از دولت و رئیس جمهور که انصافا اگر تاکیدات ایشان نمی‌بود، شاید این اتفاق رخ نمی‌داد. اگر همراهی وزارت اقتصاد و شخص آقای خاندوزی نمی‌بود، اگر همکاری‌های مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نبود، این موضوع مهم اتفاق نمی‌افتاد. به سهم خودم تقدیر و تشکر می‌کنم. از خریدارانی که وارد این عرصه شدند و به فوتبال کشور کمک کردند متشکرم. 

به گفته وزیر مطمئنا شاهد توسعه فوتبال و رفع مشکلات مورد نقد کارشناسان فوتبال خواهیم بود. در وزارت ورزش در جایگاه نظارتی گام برمی‌داریم. از رسانه‌ها در نقد در راه خصوصی‌سازی و انتشار آن، متشکرم. رسانه فرصتی برای ورزش ماست و مدیون آن هستیم. کار نظارتی وزارت اقتصاد و ورزش از امروز ادامه خواهد داشت و فدراسیون هم کنار ماست. هر زمان حال ۲ باشگاه خوب باشد، حال ورزش ما هم خوب است.

هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود. او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

و جملات آخر درباره مجوز حرفه‌ای:  یکی از مشکلات ما به بهترین شکل ممکن حل شده. مسائل دیگری هم برای سرخابی‌ها بوده. ۷ جلسه با مسئولان داشتیم و تمام مسائل را برطرف کردیم تا سرخابی‌ها بدون استرس و مشکل در لیگ قهرمانان شرکت کنند. هوادار باید حالش را ببرد و کیف کند و استرس نکشد.

هاشمی در پایان حرفهایش گفت: نه ما نه وزارت اقتصاد نقشی در تعیین‌تکلیف مالکان استقلال و پرسپولیس نداشتیم. این ۲ کنسرسیوم با میل خودشان سهام را خریداری کردند.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!