Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@07:29:02 GMT

راز جسد خونین در کمد دیواری چه بود؟!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۳۵۵

راز جسد خونین در کمد دیواری چه بود؟!+عکس

رکنا: جسد خونین مردی در کمد دیواری خانه اش کشف شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسر جوانی در اوکلاهما به اتهام قتل Murder عمد پدرش دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، متهم هایدین آندراستوک 18 ساله، که می خواست ماموران پلیس Police را گمراه کند با اداره پلیس تماس گرفت و گزارشی مبنی بر مفقودی پدرش مطرح کرد.

زمانی که ماموران پلیس برای تحقیقات اولیه به خانه مذکور آمدند با  لکه های خون روی درب ورودی خانه و سرامیک های کف اتاق پذیرایی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر پرونده و ماموران پلیس حین بازجویی از پسر جوان بدون توجه به نگرانی و استرس او بازرسی خانه را شروع کردند که ناگهان با جسد خونین پیر مرد در حالی که میان پتو پیچیده شده بود در کمد دیواری اتاق خواب مواجه شدند.

طبق اطلاعات منتشر شده و به گفته پزشکی قانونی از طریق DNA و اثرات ضرب و شتم روی بدن مقتول راز جنایت Crime پسرجوان فاش شد.

هایدین که به اتهام قتل عمد تحت بازجویی قرار گرفت به قتل پدرش اعتراف کرد.

وی به افسرپرونده گفت که پس از درگیری با پدرش با عصبانیت به سمت او حمله ور شد و با ضرب چاقو او را به قتل رساند و برای این که رد اتهام شود به ماموران پلیس ابراز نگرانی مبنی بر مفقودی پدرش کرد.

در حال حاضر هایدین بدون قرار وثیقه در زندان Prison است تا جلسه دادگاه به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای 9 عضو یک خانواده ایرانی در دریای گناوه گم شدند کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز خودکشی یا قتل / نوه ها از پدر بزرگ قاتل حمایت کردند! به رگبار بستن پدر به بهانه حمایت از مادر / پسر 19 ساله بوشهری دستگیر شد تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder پلیس Police پزشکی ضرب و شتم جنایت Crime زندان Prison اخبار حوادث عکس کشف خون جسد جسد پیرمرد عکس ساعت مرد دختر دستگیر شد تهران همسر زیبا بروفه مادر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم