Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام گرجی استاد حوزه با اشاره به اینکه خدمت به نماز را برای خود یک لطف بدانیدگفت:نگاه به مسئولیت و بخشنامه ها و دستورالعمل ها نکنید این را یک هدیه الهی بدانید.

ایشان تصریح کرد که کار برای نماز که ذکر بزرگ خداست این را یک عبادت وهدیه پروردگار بدانید و خدارا شکر کنید که شما اقامه کننده نماز هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با بیان اینکه در روش سلوکی علما لقمه حلال و نماز اهمیت داشت گفت:اینها قائل بودند که بهترین وسیله تربیتی نماز است و هیچ چیز مثل نماز انسان را پاک نمی کند و ملتهای قبل نماز را باطل کردند و به همین خاطر گرفتار فساد شدند پس این نعمت خدا را ارج بگذارید.

ایشان در پایان با اشاره به بیان امام سجاد(ع) که گفته بود خدایا عبادت من را با عجب فاسد نکن گفت :آفت اقامه کنندگان نماز عجب و تکبر است و اگر گفتی من بهترم ساقط می شوی.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد