Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@02:44:09 GMT

نگرانی آیت‌الله جوادی آملی از شیوع اعتیاد در کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۵۰۳

نگرانی آیت‌الله جوادی آملی از شیوع اعتیاد در کشور

  آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با اظهار نگرانی از ورود مواد مخدر به کشور، بر تقویت کنترل و تقویت مرز‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی قم، اظهار کرد: ما نگران مرز‌های کشور هستیم؛ چرا که این همه کشفیات مواد مخدر نشان دهنده این است که این مواد از مرز‌ها وارد کشور می‌شوند که کشف آن‌ها برای پلیس هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه بردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پلیس به تنهایی نمی‌تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیرو‌های مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فنآوری‌های روز برای حفظ امنیت مرز‌ها بهره ببرند.

این مرجع تقلید، اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می‌شوند و این در حالی است که عده‌ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

مفسر قرآن کریم همچنین از سیستم پولی و مالی بانک‌ها انتقاد کرد و گفت: معاملات ربوی تاثیری در پیشرفت اعتقادات و باور‌های دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می‌کند و از گرفتار شدن در دام آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی اعتیاد پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قانونی با قاچاق مواد مخدر، ماموران هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق به کشف ۵۶۶ کیلوگرم شیشه و هروئین در حین ورود به کشور شدند.

وی افزود: این محموله بزرگ مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شده است که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از این کامیون، میزان ۵۱۲ کیلوگرم ماده مخدر و روان گردان از نوع شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: در این بین یک نفر دستگیر و به همراه کامیون و مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

مرز دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی در همجواری با کشور افغانستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر