Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 بنا بر اعلام صفحه توییتر "نشریه ایرانیان کانادا"، گفته می‌شود عصر روز  سه‌شنبه، قرار است قطعنامه‌ای علیه ایران در سنای کانادا طرح شود و با توجه به لابی تحریم علیه ایران، انتظار می‌رود این قطعنامه تصویب شود.

هدف تحریم‌های درخواست شده از سوی سناتور لیندا فرام نماینده پارلمان کانادا که به نام حقوق بشر پیشنهاد شده‌، ایجاد محدودیت برای وزارتخانه‌ها و سازمان های‌ کلیدی از جمله وزارت ارتباطات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت تحریم‌های کانادا کم است اما هدف‌ فشار حداکثری، منزوی کردن دیپلماتیک ایران و ایجاد پیشینه قانونی برای اعمال تحریم‌های مشابه در کشورهای دیگر است.

اروین کاتلر، نماینده سابق مجلس کانادا و مشاور UANI که برگزار کننده این کنفرانس مطبوعاتی برای شاپرک شجری‌زاده، از حامیان تحریم علیه ایران در کاناداست.

او همچنین رابطه بسیار خوبی با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) دارد و طبق گزارش خبرگزاری‌ها در سال ۲۰۱۲ برای حذف مجاهدین از لیست سازمان‌های تروریستی تلاش بسیار کرد.

شاپرک شجری زاده معترض ۴۲ ساله به حجاب، در اسفند سال 96 بازداشت شد اما بعد از یک هفته به قید وثیقه آزاد شد. او در تیرماه سال جاری در پیامی ویدیویی اعلام کرد که ایران را ترک کرده است.

ایروین کاتلر مشاور UANI یا "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" در کنار مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ایران و کانادا تحریم حقوق بشر منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۲۶ مارس ۲۰۲۴ در تداوم سیاست های تحریمی خود اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه شبکه‌ تسهیل‌کننده حواله‌های مالی برای حوثی‌ها (انصارالله یمن) حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعمال کرد. تحریم‌های جدید آمریکا شامل ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش می‌شود.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش را که در لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند و در تسهیل حمل‌ونقل کالا و تراکنش‌های مالی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حوثی‌ها و حزب‌الله فعالیت می‌کنند، تحریم می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونیست
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • نماینده پارلمان اسرائیل: ماه رمضان که فلسطینی ها گرسنه اند بهترین فرصت برای کشتار آنهاست (فیلم)
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد