Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:36:52 GMT

معامله قرن، ضامن امنیت اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۵۴۶

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ویژه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت: «دولت آمریکا در حال حاضر سرگرم رسیدگی به موضوع قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی و پیامدهای آن در سطح جهانی است اما برای حل درگیری بین اسرائیل و فلسطین نیز تلاش خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر تأکید کرد که عوامل فراوانی برای اعتماد به این طرح و امکان پیشروی گسترده به واسطه آن وجود دارد. این طرح نه تنها امنیت و آینده اسرائیل را تضمین می‌­کند، بلکه امیدبخش مردم فلسطین برای یک زندگی بهتر خواهد بود.

مشاور ویژه کاخ سفید با اشاره به اینکه ترامپ به زودی بر نزدیک شدن به طرف­‌های درگیر تمرکز خواهد کرد، گفت: «امیدواریم معامله قرن طی دو ماه آینده عملی شود. دوباره تأکید می­‌کنم این معامله رضایت همه را به دنبال نخواهد داشت اما دلایل کافی برای اعتماد و اجرای آن وجود دارد».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرد کوشنر معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود

پلیس، زن ۴۲ ساله برزیلی را که با آوردن جسد بی‌جان مردی به بانک قصد داشت وام بگیرد، دستگیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «اریکا دی سوزا»، دایی ۶۸ ساله خود به نام «پائولو روبرتو براگا» را در حالی که روی ویلچر نشسته بود به بانک آورد تا به او برای دریافت وام ۳۲۰۰ دلاری کمک کند. او مدعی بود که خواهرزاده و مراقب اصلی مرد است.

کارمندان بانک با دیدن اریکا که تلاش می‌کرد سر دایی خود را بالا نگهدارد، خیلی زود متوجه شدند که براگا مشکلی جدی دارد. او هیچ علامتی از زنده بودن نشان نمی‌داد و اریکا به کارمندان بانک می‌گفت که دایی‌اش خیلی ساکت و آرام است و با کسی حرف نمی‌زند. حتی اریکا سعی می‌کرد با دایی‌اش صحبت کند که طبعتا مرد بی‌جان توانایی پاسخ دادن نداشته است.

اریکا به دایی خود می‌گفت، «دایی حواست هست؟ باید برگه‌ها را امضا کنی. من نمی‌توانم به جای تو امضا کنم. زود باش دیگه! اینقدر خسته‌ام نکن.»

سپس یکی از کارمندان گفت، «به نظر نمی‌آید که حالش خوب باشد.» و کارمند دیگر شروع به فیلم گرفتن از این صحنه عجیب‌وغریب کرد. با وجود اینکه اریکا، مدام می‌گفت که حال دایی‌اش خوب است و او فقط کم حرف می‌زند، کارمندان بانک با اورژانس و همچنین پلیس تماس گرفتند.

پس از آمدن پزشک امداد و پلیس مشخص شد، مرد بیچاره چند ساعتی است که فوت کرده و اریکا که نه‌تن‌ها خواهرزاده او نبود و فقط یکی از اقوام دور او محسوب می‌شد، قصد کلاهبرداری از بانک را داشته است. او اکنون در بازداشت موقت پلیس قرار دارد تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره اقدامات تحریک آمیز اسرائیل
  • دفاع علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد
  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • عملیات وعده صادق منجر به افزایش اعتماد به نفس مظلومان جهان شد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها