Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:13:17 GMT

قائم‎مقام شرکت ایساکو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۵۵۳

قائم‎مقام شرکت ایساکو منصوب شد

طی حکمی از سوی یکه زارع؛ وثوق عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت ایساکو شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، طی حکمی از سوی هاشم یکه زارع،مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، مسعود وثوق به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو- ایساکو- منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است: امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساسنامه شرکت همراه سایر اعضای هیات مدیره با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در انجام صحیح مسئولیت های محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن واحد نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

وثوق دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و دانشجوی دکترای مدیریت بازار یابی است. در سوابق وی معاون خرید گروه صنعتی ایران خودرو، رییس هیات مدیره شرکت گوهر فام و رییس هیات مدیره ساپکو قشم دیده می شود.

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7,78,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ایران خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور

به عنوان کسی که مسئولیت استانی و همچنین ملی در وزارت ارشاد دارم ارتباط‌های گسترده‌ای با هنرمندان داشته‌ام و می‌توانم به غلبه صفا، سلامت و نجابت در جامعه هنری و فرهنگی ایران شهادت بدهم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:ایرنا

دیگر خبرها

  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور