Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه محمدی بر آگاهی و بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان از خدمات آموزشی و حرفه ای اداره کل فنی و حرفه ای تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید رضا شاه محمدی، در جلسه هم اندیشی اعضا شورای اسلامی کلانشهر اراک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و بازدید اعضای شورای شهر از فنی و حرفه ای استان به ارایه گزارشی از فعالیت های این اداره پرداخت و گفت: فنی و حرفه ای خدمات آموزشی در رشته های مختلفی را برای حرفه آموزان دارد و در طول سال پذیرای علاقمندان در نقاط مختلف استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی، همچنین به نقش مراکز سه گانه شهر اراک اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود شاخه های مختلف آموزشهای مهارتی در مراکز فنی و حرفه ای، بهره مندی شهروندان از خدمات آموزشی در خور توجه و کیفی این مراکز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به کلان شهر بودن اراک و فراوانی  جمعیت بیشتر این شهر نسبت به سایر شهر های استان می بایست خدمات گسترده تری در زمینه های مختلف آموزشی و مهارتی به  آنان ارائه شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی این اداره کل بر تعمیم آموزش های مهارتی در محیط واقعی کار بیان کرد: با کمک اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک می توان اراک را به یک نمونه موفق در اجرای این طرح تبدیل کرد.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور حسن روحانی بندرعباس خراسان جنوبی مشهد بجنورد خراسان شمالی روزنامه های اصفهان روزنامه ها دیدار اراک فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱ مرکز آموزش صنایع‌دستی در استان از محل اعتبارات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ مرکز آموزش نیز در دست احداث و تکمیل است.

او افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده اند. 

شاهوردی اظهار کرد: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک دیدند و ۱۸۰ نفر نیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از قبیل حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: طی این مدت ۱۵۰ صنعتگر استان موفق به اخذ درجه هنری و ۵ اثراستان در رشته‌های البسه محلی، پته‌دوزی، بافته‌های داری و رودوزی‌های الحاقی موفق به ثبت در فهرست آثار فاخر صنایع‌دستی کشور شدند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان