Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:19:34 GMT

پویایی و سرزندگی از مشخصات بارز فنی و حرفه ای است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۵۶۳

پویایی و سرزندگی از مشخصات بارز فنی و حرفه ای است

مرادی گفت: پویایی و سرزندگی از مشخصات بارز اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، علیرضا مرادای، امروز سه شنبه (۲۰ آذر)در جلسه هم اندیشی اعضا شورای اسلامی کلانشهر اراک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی که در این اداره برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت هایگسترده فنی و حرفه ای استان مرکزی در بخش های مختلف آموزشی گفت: پویایی و سرزندگی از مشخصات بارز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی است که انتظار می رود با تلاش مضاعف شاهد خدمات بهتر و کیفی تر این مجموعه به همشهران اراکی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو شورای کلانشهر اراک  ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از آموزش های فنی و حرفه ای امری ضروری است و باید با جدیت به آن پرداخته شود.

 

علی جعفر محصولی نیز در این جلسه در سخنانب با بیان اینه ارائه خدمات آموزشی به پرسنل شهرداری باعث ارتقا عملکرد این عزیزان است، گفت: امید است که بتوان با تعامل و همکاری نزدیکتر گام بلندی برای گسترش فرهنگ مهارت آموزی در اراک برداریم.

 

در این  جلسه که با حضور اعضا شورای اسلامی کلانشهر اراک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار شد، راهکارهای بهره مندی بیشتر شهروندان اراکی از آموزشهای مهارتی مورد بررسی قرار  گرفت.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور حسن روحانی بندرعباس خراسان جنوبی مشهد بجنورد خراسان شمالی روزنامه های اصفهان روزنامه ها هم اندیشی شورای شهر فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی