Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@08:59:29 GMT

تلاش فردی مشکوک برای ورود به پارلمان‌ انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۵۷۹

تلاش فردی مشکوک برای ورود به پارلمان‌ انگلیس

پلیس لندن فرد مشکوکی که قصد نزدیک شدن به پارلمان انگلیس را داشت، دستگیر کرد.

به گزارش گروه بین الملل ققدس آنلاین، پلیس لندن فرد مشکوکی که قصد نزدیک شدن به پارلمان انگلیس را داشت، دستگیر کرد.

هنوز درخصوص انگیزه فرد مظنون خبری منتشر نشده است.

کریستوفر هوپ، خبرنگار سیاسی روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف دقایقی پیش در حساب توئیتر خود نوشت: «در مبادی ورودی پارلمان (مجلس عوام انگلیس) ناآرامی‌هایی رخ داده است و نیروهای پلیس به سوی دروازه‌های اصلی می دوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی پیش، صدای فریاد شنیدم. یک مرد را با شوکر (شوک الکتریکی هدف) قرار دادند. حدود ده افسر پلیس سرگم گشت زنی هستند. به نظر می رسد اوضاع آرام شده است.

دو خودروی پلیس نیز مقابل دروازه‌های اصلی هستند. به دنبال هدف قرار گرفتن مردی با شوکر نزدیک دروازه های اصلی، پارلمان اکنون تحت تدابیر امنیتی قرار دارد. پلیس نیز مردی از نژاد رنگین پوست را مقابل فنس‌ها نگه داشته است.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انگلیس پارلمان انگلیس فرد مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ نظامی ارشد آمریکایی به احتمال ورود نیروهای آمریکا به درگیری احتمالی میان ایران و اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، چارلز براون در گفت و گو با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که آمریکا واقعاً تلاش دارد که از وقوع جنگ اجتناب کند و این بخشی از گفت‌وگوی من با همتایانم در منطقه (خاورمیانه) از جمله با وزیر جنگ اسرائیل بوده است.

وی در مورد احتمال دخالت نیروهای آمریکایی در هرگونه درگیری میان تهران و تل آویو گفت: ما اقدام هایی انجام می دهیم تا نه تنها از وقوع جنگ در منطقه جلوگیری شود، بلکه در همان حال از حفاظت از نیروهایمان در منطقه اطمینان یابیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به سوال مجری که در فحوای کلام خود احتمال ورود نیروهای ایالات متحده به درگیری احتمالی میان ایران و رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بود، گفت: البته چنین احتمالی وجود دارد اما این چیزی است که ما تلاش می کنیم از وقوع آن اجتناب کنیم.

براون به تازگی در سنای آمریکا مدعی شده بود که حمایت تهران از حملات به نیروهای آمریکایی و مشارکت ایران در چنین حملاتی به بی‌ثباتی بیشتر در منطقه دامن می‌زند.

وی در ادامه هراس واشنگتن از برنامه هسته ای تهران ادعاهای بی اساس مبنی بر تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای را تکرار و ادعا کرد: گروه‌های شبه ‌نظامی نیابتی ایران از حملات هفتم اکتبر به ‌عنوان فرصتی برای حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و دریای سرخ استفاده کردند.

کد خبر 843888 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس هیرمند
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند
  • پاسخ نظامی ارشد آمریکایی به احتمال ورود نیروهای آمریکا به درگیری احتمالی میان ایران و اسرائیل