Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، تغییر نگرش و افزایش آگاهی به میانسالان 45 تا 65 سال و 65 تا 85 سال، و ارائه خدمت به این افراد است.

احمدی شادمهری، با بیان اینکه در این طرح 6 عنوان به صورت TOT (تمرکز بر تربیت آموزشگر) گنجانده شده است، افزود: آرتروز، پوکی استخوان، بیماری های قلبی و عروقی، سکته مغزی، دیابت و سقوط از جمله مباحث آموزشی در این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری یک کارگاه آموزشی برای تسهیل گران طرح آگاه سازی و پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی خبر داد و گفت: حدود 3 هزار و 800 تا 4 هزار نفر زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه تسهیل گران مراکز روزانه و شبانه سالمندان آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت، گفت: همچنین آموزش ها برای جامعه سالمندی، میانسالی، زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

احمدی شادمهری، گفت: در این دوره، برای آموزش بیماران آلزایمر برنامه ای تعریف نشده و این در حالیست که آلزایمر در خراسان جنوبی اغلب از سن 65 سالگی خود را نشان می دهد و تلاش می کنیم موضوع آلزایمر برای آموزش در سال آینده برنامه ریزی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اغاز طرح آموزش پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور: داوطلبان رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز تا یکشنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیsanjesh.org  ثبت نام کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • تغییر ژن‌های ایمنی در خون بیماران آلزایمر
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری