Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تجلیل از مدال‌آوران تیم منتخب فوتسال دختران استان کرمانشاه پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی فوتسال دختران کشور با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین ورزش وجوانان استان و اعضای هیأت فوتبال استان کرمانشاه برگزار شد.

 از مدال‌آوران تیم منتخب فوتسال دختران استان که در مسابقات اخیر المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در تبریز که با حضور 28 تیم از استان‌های کشور برگزار شد، به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند،  از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از کادر هیأت فوتبال استان و مربیان این تیم افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان از هیأت‌هایی که دارای برنامه و تقویم ورزشی منجسم باشند به طور حتم حمایت‌های لازم را خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان عنوان قهرمانی فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ روح‌الله مقدم با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج افزود: تور ماه عسل زوج‌های جوان که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع دانست.


معاون امورجوانان اداره کل‌ورزش و جوانان استان قم افزود: زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

 

وی از واجدین شرایط خواست؛ تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی