Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  با اشاره به حادثه تخریب یک بنای قدیمی در منطقه سبزه میدان بازار تهران گفت: این حادثه در ساعت 16:03 دقیقه بعد از ظهر امروز سه شنبه 20 اذر ماه رخ داد که بلافاصله پس از گزارش حادثه 3 ایستگاه آتش نشانی همراه با امکانات کامل به محال حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده کردند که در بخشی به وسعت 50، 60 متر در یک بنای 2 طبقه که شامل 2 مغازه قدیمی بود، به یک باره تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه برخی خبرها حاکی از این بود که 4 کارگر در زیر آوار گیر افتاده اند اما هنوز خبرها در این زمینه قطعی نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در محل حاضر بوده و ایمن سازی محیط صورت گرفته است و آتش نشانان در حال جستجو برای نجات افرادی هستند که احتمالا در زیر این آوار گرفتار شده اند.

 

خبرنگار: شادی مکی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه تخریب ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اعزام ۴۵ آتش نشان در پی آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت، گفت: یک باب مغازه در آتش سوخت و بدلیل پشت بام بهم پیوسته ۲ مغازه همجوار آسیب دید که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

شهرام مومنی شامگاه سه شنبه ۷ فروردین ماه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر سه شنبه هفتم فروردین، اظهار کرد: ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به کوچه‌های تنگ و باریک شهر رشت، افزود: سریعا خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفای اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره جزئیات آتش سوزی، گفت: یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف دو باب مغازه همجوار بدلیل پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد.

مومنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد و آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به موقع خاموش شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت، وی با تقدیر از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی، خاطرنشان کرد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم بزند اما تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی سبب مهار آتش و جلوگیری از خسارت و حوادث بیشتر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • موزه صنایع‌دستی در عمارت دارایی زنجان + فیلم
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه
  • یک کشته و ۳ مصدوم به علت ریزش دیوار بر روی خودروی تیبا