Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:35:27 GMT

۱۷ عنوان کتاب جدید دانشگاه گلستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۶۴۰

۱۷ عنوان کتاب جدید دانشگاه گلستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه هفته پژوهش به همت کتابخانه و مرکز نشر دانشگاه گلستان پنجمین رونمایی از تازه های مرکز نشر دانشگاه، برگزار شد.

در این مراسم از ۱۷ عنوان اثر در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی رونمایی شد.

عناوین کتاب های چاپ شده مرکز نشر دانشگاه به شرح ذیل است:

«روش تحقیق کیفی» ترجمه دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی عضو هیأت علمی گروه جغرافیای دانشگاه گلستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مقدمه ای بر جغرافیای گردشگری با تأکید بر منطقه سیستان» تألیف دکتر خدارحم بزی عضو هیأت علمی گروه جغرافیا دانشگاه گلستان.

«اندیشه معمارانه: فرآیند طراحی و چشمانی در انتظار» ترجمه دکتر محمد فرخ زاد عضو هیأت علمی گروه معماری دانشگاه گلستان و محمد جانی.

«انتقال مواد محلول در گیاهان» ترجمه دکتر احمد عبدل زاده عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه گلستان.

«مفاهیم بنیادین پایگاه داده» ترجمه دکتر سهیلا کرباسی و مهندس فاطمه باقری  اعضای هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه گلستان.

«درسنامه قرآن» تألیف دکتر علی اکبر محمدی مهر عضو هیأت علمی گروه معارف دانشگاه گلستان.

«واژه نامه دوسویه زبان شناسی» تألیف دکتر سید جلال عبدالمنافی رکنی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گلستان.

«متون نثر ادبی-تاریخی» تألیف دکتر وحید رویانی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گلستان.

«روش های آماری (تشریح مثال ها با استفاده از نرم افزار Minitab و SPSS)» تألیف دکتر فرهاد یغمایی و دکتر کامل عبداله نژاد اعضای هیأت علمی گروه آمار دانشگاه گلستان.

«روانگرایی خاک ها در هنگام وقوع زمین لرزه» ترجمه دکتر علیرضا طبرسا عضو هیأت علمی گروه مهندسی عمران و همکاران دانشگاه گلستان.

«مقدمه ای بر آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان» ترجمه دکتر علی درخشان عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی و فرزانه شکی.

«مقدمه ای بر نظریه فازی و کاربردها» ترجمه دکتر محبوبه علیزاده صنعتی و دکتر طاهره نوذری اعضای هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه گلستان.

«پژوهش در ویرایش» تألیف دکتر لیلا نوروز پور و دکتر همایون جمشیدیان اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گلستان.

«درآمدی به اقتصاد فضا (ویرایش ۲)» تألیف دکتر جعفر میرکتولی عضو هیأت علمی گروه جغرافیا دانشگاه گلستان و رضا منافی آذر.

«ژئومورفولوژی انسانی: راهنمای لندفرم ­های انسان ساخت» ترجمه دکتر سمیه عمادالدین عضو هیأت علمی گروه جغرافیا دانشگاه گلستان و سمیه ذهاب ناظوری.

«نگاهی بر خواندن متون انگلیسی» تألیف دکتر علی درخشان و دکتر علی عرب مفرد اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گلستان.

کد خبر 4482609

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه گلستان رونمایی کتاب هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی