Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حمایت اپراتو شبکه علمی کشور حضور ده‌ها مرکز توریسم سلامت در نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی بر علیه ایران محقق می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ اجتماعی پزشکی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز با محوریت گردشگری سلامت از روز 21 آذر ماه با حضور بیش از 20 بیمارستان و مرکز درمانی و 10 اتاق بازرگانی فعال در این حوزه گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی فعالان حوزه گردشگری سلامت با پتانسیل‌ها و ظرفیت مراکز درمانی کشور و همچنین فراهم آوردن فضایی برای آشنایی دست اندرکاران این بخش از صنعت گردشگری از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه امسال با حمایت هولدینگ سیمرغ سامانه به عنوان اپراتور شبکه علمی کشور (شعا) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که با برگزاری این نمایشگاه توان کشور برای افزایش ارز آوری در این حوزه مهم تقویت شده تا امکان مقابله با تحریم‌های غیر قانونی تحمیلی غرب علیه کشورمان فراهم شود.

شایان ذکر است شبکه علمی کشور به عنوان اصلی ترین شبکه زیر ساخت برای ارتباط دانشگاههای کشور و اتصال 200 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی به آن به زودی فرآیند اتصال دانشگاه علوم پزشکی کشور را نیز آغاز خواهد کرد.

بهترین کتابخانه خطی جهان در کدام کشور است /جزئیات نشست‌هایی آثار ابن سینااکسیژن جهان در خاک ایران/موزه زنده دنیا با درختان درمانگر و حیوانات منحصربه‌فرد + تصاویرپایان مردم‌شناسی شمن‌های ترکمن برای سلامتی جسم و روح / درمانگران بومی با ارائه درمان متفاوت در روستاهاچگونه ترس در کوهنوردی و طبیعت‌گردی را مدیریت کنیمکوهنوردان و اهل طبیعت گردی با برق زمینی آشنا شوند

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,24,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی گردشگری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور