Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله جوادی آملی :مشکل اساسی ما این است که باور نداریم انسان، موجودی ابدی است، اگر مسئولین بیت المال باور داشته باشند که با مرگ از پوست به در می‌آیند و بعد از مرگ باید پاسخگوی اعمال و اقدامات خود باشند، ممکن نیست بیراهه بروند.

ه گزارش  گروه فرهنگی میزان ؛ آیت الله جوادی آملی در دیدار با احمد حسین زادگان استاندار مازندران و هیئت همراه با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله جوادی آملی در این دیدار گفت: مشکل اساسی ما این است که باور نداریم انسان، موجودی ابدی است، اگر مسئولین بیت المال باور داشته باشند که با مرگ از پوست به در می‌آیند و بعد از مرگ باید پاسخگوی اعمال و اقدامات خود باشند، ممکن نیست بیراهه بروند.

آیت الله جوادی آملی اذعان داشت: طبق بیان خداوند در قرآن کریم، این خود اختلاس گر، نجومی بگیر و دزد هستند که هیزم تمام نشدنی جهنم خواهند شد، باور این مطلب قطعا انسان را متحول خواهد کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی خاطرنشان کردد: خداوند تاکید می‌کند که همه موجودات از حلال گوشت گرفته تا حرام گوشت، همه عائله من هستند و نزد من روزی دارند، با این وجود برخی حیوانات مانند موش، به فکر ذخیره کردن هستند و برخی دیگر مانند مرغان مهاجر، هزاران کیلومتر پرواز می‌کنند و به رزق و روزی که برای آن‌ها تعیین شده می‌رسند، ما نیز می‌توانیم مانند آن پرندگان مهاجر، آزادمنشانه زندگی کنیم و این راه باز است.

آیت الله جوادی آملی در پایان تاکید داشت: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که اختلاف یک بیماری بدخیم است که ثمری جز ویرانی برای جامعه ندارد و هم دنیا و هم آخرت انسان را تهدید می‌کند، لذا باید با توجه به سرمایه‌های فراوانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، با همدلی امور را به پیش ببریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی قرآن اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس