Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، کارت شرکت در آزمون تعیین صلاحیت مدرسان دروس معارف اسلامی متقاضی تدریس دردانشگاه جامع علمی-کاربردی (موسوم به طرح 4000) سال 1397 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تعیین صلاحیت مدرسان دروس معارف اسلامی متقاضی تدریس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی (موسوم طرح 4000) سال 1397 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 23 آذر ماه در 9 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه 20 آذر بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

31 / 31 دانشگاه جامع علمی کاربردی معارف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ آئین برگزاری قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمدآباد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: دومین مرحله قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جرقویه (شهر محمدآباد) برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

محمدهادی فرازبخت با بیان اینکه با اجرای این مراسم زمین به ۱۰۱ نفر از متقاضیان شهر محمدآباد اختصاص یافت افزود: در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم در حال حاضر افزون بر ۳۹۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.


وی در خصوص تأمین اراضی مورد نیاز بیان کرد: در راستای تأمین زمین این طرح، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری محمدآباد الحاق شد و تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی و ارائه نقشه تفکیکی مرحله یک در حال سپری شدن مراحل کمیسیون ماده ۵ است.

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند
  • کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از دوشنبه منتشر می‌شود