Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیرحسین فتحی درباره شرایط تیم استقلال گفت: همان طور که قبلا گفتم هنوز بازی آخر تمام نشده و بعد از بازی با پدیده لیست ورود و خروج باشگاه مشخص می شود.

 

* صد بار در مورد آمدن مجیدی به استقلال صحبت‌کرده‌ام

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در  استقلال افزود: من صدبار در این باره صحبت کردم که درخصوص اضافه شدن مربی داخلی یا خارجی صحبتی انجام نشده اما فرهاد مجیدی از عزیزان استقلال است و از همه این عزیزان اگر لازم باشد در جاهای مختلف استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

* بازگشت جباری به استقلال را از خودش بپرسید

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص اینکه مجتبی جباری اعلام کرده بود با شفر برای حضور در استقلال صحبت کرده اما برخی‌ها که به نظر می‌رسد اعضای کمیته فنی بوده‌اند، آیا با حضور او مخالفت شده، افزود: این مساله را باید از آقای جباری بپرسید من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. 

 

* بازیکنانی که در حد استقلال نباشند را کنار می‌گذاریم

وی درخصوص اینکه با نتایجی که استقلال گرفته چند درصد احتمال تغییر و تحول وجود دارد خاطرنشان کرد: قبلا گفته‌ام که با نظر سرمربی نقاط ضعف را ترمیم می‌کنیم و هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد در حد توانمان جذب خواهیم کرد. از طرف دیگر بازیکنانی که در حد و اندازه‌های استقلال نبودند با تایید کادر فنی و کمیته فنی از تیم کنار خواهیم گذاشت اما اجازه بدهید که فعلا بازی با پدیده تمام شود. 

 

* از جدایی ساناک بی‌خبرم

فتحی درخصوص اینکه ساناک در مصاحبه‌ای درباره جدایی‌اش از استقلال حرف زده و شما درخصوص ادعاهای او چه صحبتی دارید، ادامه داد: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم چرا که وقتی من به استقلال آمدم ساناک از این تیم رفته بود. 

 

* جدایی ساناک را از شفر بپرسید

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا رفتن ساناک به شفر ربط دارد گفت: من از این مساله بی‌اطلاع هستم و این موضوع را از شفر بپرسید. 

 

* ساناک به دلیل مشکلات خانوادگی به استقلال برنمی‌گردد

وی درباره اینکه آیا از ساناک شکایت کرده‌اید اظهار داشت: ما چند باری با او تماس گرفتیم و مکاتباتی هم انجام شد تا به استقلال اضافه شود که او اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به استقلال برگردد. 

 

*اگر لازم باشد جایگزین ساناک را می‌آوریم

وی درمورد اینکه آیا به جای ساناک کسی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد یا نه گفت: در نیم فصل اگر لازم باشد این کار را انجام خواهیم داد. 

 

*سفرم به دبی شخصی بود، نه برای جذب بازیکن

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه آیا در دبی با استوکس مذاکره کرده است ادامه داد: بارها گفته‌ام که سفر من به دبی یک سفر شخصی بود و برای جذب بازیکن انجام نشده است. هیچ صحبتی با هیچ بازیکنی هم انجام ندادم و استوکس از ابتدا نه در لیست ما بود و نه هست. 

 

*استقلال مشکل خاصی ندارد

فتحی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: باشگاه ا ستقلال مشکل خاصی ندارد اما شرایط اقتصادی برای همه باشگاه‌ها به یک شکل است و ما به دنبال تامین منابع مالی هستیم. 

 

* ما هم مثل همه باشگاه‌ها مشکل مالی داریم

وی درخصوص اینکه بازیکنان استقلال از بی‌پولی گلایه کرده‌اند ادامه داد: مشکلات مالی همه باشگاه‌ها دارند و ما هم داریم اما به دنبال این هستیم تا با تامین منابع مالی این مشکلات را حل کنیم.

 

* اعضا هیات مدیره استقلال را من انتخاب نمی‌کنم

فتحی درباره تکمیل شدن هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای دو عضو هیات مدیره به دلیل بازنشستگی گفت: جایگزین اعضای هیات مدیره را من انتخاب نمی‌کنم و باید این موضوع را از وزارت ورزش و جوانان بپرسید. 

 

* به زودی مدیرعامل استقلال می‌شوم

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه چه زمانی به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد، گفت: بزودی این مساله انجام می‌شود اما این موضوعی است که در اختیار مجمع و وزارت ورزش خواهد بود. 

 

*در مورد سوپر جام منتظر رای CAS هستیم

فتحی درباره رای سوپرجام و شکایتی که این باشگاه انجام داده ادامه داد: منتظر رای و نظر دادگاه عالی ورزش هستیم. 

 

* باشگاه ترابزون بدقولی کرده، چون مشکل مالی دارند

وی درباره طلب این باشگاه از باشگاه ترابزون ترکیه بابت انتقال مجید حسینی گفت: به دلیل مشکلات و مسائل ارزی ترکیه وقفه‌ای در این بین رخ داد البته آنها بدقولی کردند اما دلیل آن به خاطر مشکلات مالی بود که در ترکیه بوجود آ‌مده است هرچند که باید از سرکنسول ایران در ترابزون تشکر کنم که برای حل این مشکل تلاش می‌کند. 

 

* شاید جوان‌ها به تیم دیگری بروند و پس از کسب تجربه برگردند

فتحی درباره اینکه چند بازیکن جوان از تمرینات استقلال کنار گذاشته شدند خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان آینده و سرمایه باشگاه استقلال هستند اما امکان دارد با نظر کادر فنی به تیمی بروند و بعد از کسب تجربه به استقلال برگردند. 

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیرحسین فتحی شفر لیست استقلال پدیده استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سبک بازی استقلال را نمی‌پسندد گفت سرخ‌پوشان با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهند شد. - اخبار ورزشی -

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی فردا با صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری و سبک بازی، عملکرد خوبی داشته است. خریدهای تیم هم کمک کردند تا پرسپولیس تنوع تاکتیکی داشته باشد و امیدوارم بازی با صنعت نفت هم با برد پرسپولیس همراه شود. بازی در آبادان اصلاً اسان نیست و پرسپولیس نباید تیم حریف را دست کم بگیرد.

وی با اشاره به صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته اعلام کرد از اوسمار برای فصل بعد برنامه گرفته است، تأکید کرد: یک مربی برای نشان دادن توانایی‌هایش حداقل شش ماه زمان می‌خواهد. جدا از بحث قهرمانی، باید دید یک مربی چگونه می‌تواند به پیشرفت یک باشگاه کمک کند. در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده، باید تا پایان فصل صبر کرد و در زمان مشخصی در این مورد تصمیم گرفت. از حالا صحبت در مورد انتخاب سرمربی فصل بعد زود است.

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

حلالی درباره اینکه جواد نکونام گفته بود داوران فصل گذشته دربی پرسپولیسی بودند، خاطرنشان کرد: پرسپولیسی بودن افتخار است ولی داوران ما اینقدر شرف دارند که علایق رنگی‌شان، در داوری‌هایشان  تأثیری نداشته باشد.

هافبک پیشین پرسپولیس افزود: دوست ندارم در مورد تیم رقیب صحبت کنم. وقتی استقلال قهرمان شد من قهرمانی این تیم را تبریک گفتم و بهتر است همه ما در فوتبال به یکدیگر احترام بگذاریم.

حلالی گفت: برخی از مربیان استقلال در چند سال گذشته، وقتی احساس کردند در رقابت دچار مشکل شده‌اند، بحث‌هایی را مطرح کردند که اصلاً قشنگ نبود، الان هم که استقلال صدرنشین است و امتیاز بالاتری هم نسبت به پرسپولیس دارد.

وی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: به عنوان یک مربی دوست دارم از فوتبال تیمم لذت ببرم و فوتبال تهاجمی را دوست دارم. برای استقلال احترام قائل هستم و آنها دوست دارند با فوتبال تدافعی امتیاز بگیرند ولی من سبک فوتبال استقلال را نمی‌پسندم. پرسپولیس فوتبالی تهاجمی به نمایش می‌گذارد و با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهد شد. پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال