Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت والده امیر حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند زمانی

فرمانده محترم  دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم

دریافت خبر درگذشت والده مکرمه‌ی آن برادر عزیز موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحلت آن بانوی مومنه که فرزندان متعهدی چون حضرتعالی را در دامان خود پرورش داده است را به جنابعالی و خاندان محترم ولیوند زمانی و وابستگان، تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده، غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، امیر رحمت پور ارشد نظامی ارتش در استان کردستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: ارتش در طول ۴۵ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی در همه صحنه های اصلی و اثرگذار پیش قدم و پیش قراول بوده است در اغتشاشات و نا آرامی های اوایل انقلاب اسلامی که میهن عزیزمان دچار تنش و نا آرامی شد و قسمت هایی از کشور دست خوش تحولات و ناآرامی و زد و خورد گشتند اولین سازمانی که به تنهایی در مقابل ضد انقلاب در گوشه گوشه کشور قد برافراشت و نا آرامی ها را با جانفشانی آرام کرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به حضور پر رنگ ارتش در جنگ هشت سال دفاع مقدس، افزود: هنوز خستگی درگیری و برگرداندن آرامش در گوشه گوشه کشور از تن ارتش خارج نشده بود که هشت سال جنگ بزرگ بر کشور تحمیل شد و ارتش باز هم بعنوان اولین سازمان منظم بود که در برابر ارتشهای تا بن دندان مسلح با محوریت حکومت بعثی عراق قد علم کرد و نهایتا با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن را شکست دادند و پیروز جنگ شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بیان کرد: در طول جنگ هشت ساله نیروهای چهار گانه ارتش با ایثار و از خود گذشتگی و با حداقل امکانات جانانه از کشور اسلامی دفاع کردند و در این راه خیلی از بهترین رزمندگان این ارتش یا به شهادت رسیدند و یا جانباز شدند و یا سالها رنج اسارت کشیدند.

امیر رحمت پور به قدرت نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: امروز نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار، صلابت و آمادگی رزمی جهت دفاع از این مرز و بوم را دارند.

وی تصریح کرد: ساخت جنگنده های آذرخش و کوثر، ناوشکن جماران، سامانه های ضد هوایی باور ۳۷۳ و انواع سلاح های زمینی تفنگ ها و توپ ها و موشک های ضد زره نشان از خودکفایی ارتش و توانمندی ارتش و آمادگی بالای رزمی ارتش را دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به توانمندی نیروی دریایی کشور پرداخت و گفت: دریانوردی بزرگ ناو گروه ارتش به دور دنیا به فرماندهی یکی از فرزندان لایق همین استان امیر دریادار شهرام ایرانی که برای اولین بار در تاریخ ایران به وقوع پیوست و ناوگان دریایی ایران اقیانوس های بزرگ را درنوردید و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را برفراز اقیانوس های بزرگ به اهتزاز درآورد که نمونه دیگری از آمادگی رزمی و از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر رحمت پور همچنین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است اما از لحاظ آمادگی رزمی و عملیاتی در بالاترین سطح از آمادگی و در لبه فناوری قراردارد و آماده دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

وی ذکر کرد: امروز ارتشیان در مرز های غرب، جنوب غرب و شرق کشور مشغول نگهبانی و حراست از مرزهای زمینی کشور هستند و آرامشی که امروز شاهد آن هستیم بیشتر آن را مدیون نگهبانی و تلاش شبانه روزی ارتشیان هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اضافه کرد: بحمدالله ارتش بخاطر عملکرد صادقانه و مخلصانه خود در دل مردم جا دارد و مردم حقیقتا به ارتش اطمینان دارند و ما نیز خود را فدای ملت بزرگ ایران می دانیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897081

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور