Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه 4بانده کردن جاده لیکک به امیرحاضر به طول 10 کیلومتر در سال 90 کلنگ زنی شد اما بعد از گذشت نزدیک به 8 سال، همچنان مرحله دوم آن تکمیل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ بخش زیادی از زیرسازی فاز دوم پروژه چهار خطه کردن محور لیکک به بهبهان بر اثر بارندگی های اخیر و فرسایشی شدن پروژه، تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهمئی  که شهریور ماه سال گذشته در اولین روز کاری خود پروژه 10 کیلومتری چهاربانده کردن محور لیکک به امیرحاضر را یکی از ضروری ترین نیازهای شهرستان دانست،  از اجرای فاز دوم آن خبر داد و افزود:این پروژه با اعتبار95میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 و ملی تکمیل می شود.

حکمت اله سنایی گفت : طول اصلی این مسیر برای انجام عملیات بهسازی 10 کیلومتر است که 5 کیلومتر آن به عنوان باند اول(شهریورماه94) به بهره برداری رسید و باقیمانده محور نیز به طول 5 کیلومتر در حال اجراست.

هر چند فرماندار بهمئی در مصاحبه های خود(آغاز عملیات مرحله دوم چهارخطه محور شهرستان بهمئی به بهبهان بعد از 3 ماه تعطیلی )جوانب احتیاط را رعایت کرد و گفت:در صورت تامین اعتبار، حداکثر تا دهه فجر امسال (96)به بهره برداری می رسد اما رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در مصاحبه ای با آوای ماغر(بهره برداری از باند دوم جاده لیکک به بهبهان در هفته دولت سال آینده )بهره برداری از پروژه را در هفته دولت امسال(97) اعلام کرد که هیچکدام از این وعده ها تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار آوای ماغر؛پروژه 4بانده کردن جاده لیکک به امیرحاضر به طول 10 کیلومتر در سال 90 کلنگ زنی شد اما بعد از گذشت نزدیک به 8 سال، همچنان مرحله دوم آن تکمیل نشده است.

با توجه به اینکه اهمیت پروژه 4 بانده کردن محور لیکک به بهبهان برای همه مردم و مسئولان شهرستان امری بدیهی است، از فرمانداری،نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی و مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان انتظار داریم اجازه ندهند این پروژه بیش از گذشته فرسایشی شود و با تامین اعتبار هر چه سریعتر آن را به مرحله بهره برداری برسانند.

     

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود