Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@09:18:10 GMT

اسدی: زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد فحاشی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۰۱۱

به گزارش وانانیوز،  محمدامین اسدی یکی از آن جوان‌هایی است که برانکو اعتقاد زیادی به سبک بازی او دارد و در چند بازی اخیر هم با میدان دادن به او این موضوع را نشان داد. اسدی که در بازی مقابل سپاهان اولین بازیکن تعویضی پرسپولیس بود بعد از ۱۰ دقیقه به دلیل اخراج کمال کامیابی‌نیا و تشخیص برانکو از میدان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدامین بعد از گل تساوی پرسپولیس با یکی، دو بازیکن سپاهان درگیری داشت که با وساطت سایرین کار به جا‌های باریک نکشید. به همین بهانه دیروز گفت‌وگویی با این مهاجم جوان انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
* بازی مقابل سپاهان چطور بود؟
بسیار خوب بود. تیم ما نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. نیمه نخست تقریباً متعادل بود، ولی در نیمه دوم ما کاملاً برتر بودیم و باید این دیدار را می‌بردیم. به جرأت می‌توان گفت: به غیر از گلی که سپاهان زد آن‌ها هیچ موقعیت دیگری نداشتند و حیف شد نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.
* سپاهانی‌ها به شدت نسبت به داوری معترض بودند.
نمی‌دانم منظورشان از این صحبت‌ها چیست. به نظرم گل سپاهان خطا بود و مهاجم‌شان روی سیدجلال مرتکب خطا شد. اگر تیمی از داوری متضرر شده باشد آن تیم پرسپولیس است.
* چرا بعد از گل با مدافعان سپاهان درگیری داشتید؟
علی بعد از گلزنی توپ را برداشت و می‌خواست زودتر بازی شروع شود، ولی سپاهانی‌ها انگار دوست نداشتند بازی زودتر شروع شود و از این‌که یک امتیاز از قهرمان ایران و فینالیست آسیا گرفتند راضی بودند. ضمن این‌که مدافعان سپاهان به من و علیپور فحاشی کردند که اصلاً جالب نبود. واقعاً دور از ادب است در زمین فوتبال به هم فحاشی کنند. حتی در آن صحنه یکی از مدافعان سپاهان که اسمش را نمی‌دانم به صورت من جلوی چشم فغانی ضربه زد، ولی داور هیچ واکنشی نشان نداد در حالی‌که می‌توانست به بازیکن حریف کارت نشان بدهد.
* اکثر بازیکنان پرسپولیس از جو بد اصفهان گلایه داشتند.
بله واقعاً وحشتناک بود و از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه شدیم به ما توهین و فحاشی شد. البته در اکثر ورزشگاه‌ها همین وضعیت حاکم بود. نمی‌دانم دلیل این کار‌ها چیست و چرا این‌قدر به ما توهین می‌کنند؟ من فکر می‌کنم خیلی قوی هستیم و به حدی تیم‌های لیگ برتری را در این چند فصل بردیم که آن‌ها طاقت ندارند موفقیت تیم ما را ببینند. در واقع این تیم‌ها، چون زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد فحاشی می‌کنند.
* چه شد چند دقیقه بعد از ورود به زمین تعویض شدی؟
تصمیم کادر فنی و برانکو بود. من سرباز پرسپولیس و تابع دستورات برانکو هستم. چیزی که اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. برانکو بعد از بازی گفت: از بازی‌ات بسیار راضی هستم، ولی به دلیل جو سنگین بازی و اخراج کمال تصمیم گرفتم تو را از بازی بیرون بکشم. در حالی که قرار بود ربیع‌خواه به جای کمال وارد زمین شود که اخراج کمال همه معادلات را به هم زد. در حالی که کامیابی‌نیا اصلاً کاری نکرد که اخراج شود و در واقع تصمیم اشتباه فغانی باعث تعویض من شد.
* برای اردوی جدید تیم امید باز هم خبری از اسم تو نیست.
من وظیفه‌ام تمرین کردن است و سعی می‌کنم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. بقیه‌اش دست من نیست. نظر کادر فنی تیم امید بوده که من دعوت نشوم و به نظرشان احترام می‌گذارم.

منبع: وانا

کلیدواژه: سپاهان و پرسپولیس داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند