Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمیدرضا علیرضایی توجه به اقتصاد مقاومتی را یک مقوله مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: بسیج سازندگی با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی بطور مستقیم و کارآمد در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی ورود کرده و نقش بسزایی را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به افرادی که طرح و برنامه اقتصادی دارند، تسهیلات و وام‌هایی داده است، ادامه داد: خوشبختانه در طول این چند سال افرادی که از تسهیلات استفاده کرده بسیار موفق بوده‌اند و برای خود و دیگران شغل ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال وجود دارد، افزود: بسیج سازندگی اسدآباد با پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات به 12 نفر برای 25 نفر در سال جاری اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت: امسال بسیج سازندگی 50 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های دام سبک، پرورش ماکیان و میوه خشک به 6 نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

علیرضایی با بیان اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات برای 14نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: همچنین پرداخت 60 میلیون تومان تسهیلات دیگر نیز در دست اقدام است که تا چند روز آینده به بسیجیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج سازندگی تسهیلات اسدآباد اقتصاد مقاومتی اشتغالزایی علیرضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد