Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:31:50 GMT

راه‌اندازی سرویس واکی تاکی روی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۰۵۰

راه‌اندازی سرویس واکی تاکی روی اینستاگرام

خرداد: چت صوتی واکی تاکی روی اینستاگرام برای ارسال به دوستان راه‌اندازی شد.
به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین، از امروز کاربران آی او اس و اندروید می‌توانند با یک کلیک فایل صوتی یک‌دقیقه‌ای برای یکدیگر بفرستند.{لینک}
بر این اساس کاربران می‌توانند پیام‌های صوتی خود را تا یک دقیقه با فشار یک دکمه (شبیه آنچه در تلگرام، وی چت، واتس‌اَپ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..است) به دوستان خود بفرستند. این پیام‌ها پاک نخواهند شد و دوستان هرزمانی که اراده کنند، می‌توانند به آن گوش کنند.
همچنین کاربر می‌تواند فایل صوتی را پاک‌کرده و یا با زدن روی Unsend فایل صوتی را از باکس دوست خود حذف کند.
در حال حاضر کاربران می‌توانند با ورود به اتاق خصوصی و نگه‌داشتن آیکون میکروفون این کار را انجام دهند.
مانند آی مسیج اپل، فایل خروجی به‌صورت Audio Wave شنیده می‌شود.

برچسب ها: واکی تاکی ، اینستاگرام ، چت صوتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اینستاگرام چت صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود

ایتنا - این ویژگی که اتحادیه اروپا به واتس‌اپ تحمیل کرده، به زودی برای کاربران اروپایی این اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد.
شرکت متا (مالک واتس‌اپ، فیس‌بوک و اینستاگرام) در حال مجهز کردن پیام‌رسان واتس‌اپ به قابلیت جدید و شگفت‌انگیزی است که به کاربران اجازه می‌دهد با رقبای آن مانند تلگرام و سیگنال نیز تعامل و ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی که اتحادیه اروپا به واتس‌اپ تحمیل کرده، به زودی برای کاربران اروپایی این اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد.

گفته می شود کاربران با فعال کردن گزینه «پیام‌های شخص ثالث» در بخش تنظیمات، می‌توانند انتخاب کنند که شماره تلفن همراهشان را با کدام پیام رسان‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

سپس پیام‌رسان‌های انتخاب شده این امکان را خواهند داشت که از طریق شماره تلفن به پروفایل کاربر در واتس‌اپ دسترسی پیدا کنند و برای او پیام ارسال کنند.

بنابراین دیگر نیازی نخواهد بود که کاربران بین چندین پیام‌رسان جابجا شوند و می توانند تمام پیام‌های خود را در یک پلتفرم واحد دریافت کنند.

 

البته در ابتدا این امکان تنها محدود به ارسال متن ساده، تصویر و ویدئو خواهد بود و از ویژگی هایی مانند استیکرها، واکنش‌ها و پیام های ناپدیدشونده پشتیبانی نمی کند. همچنین هنوز نمی‌توان گروه‌هایی با اعضای چند پیام‌رسان مختلف ایجاد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که متا تلاش دارد با وجود اجبار اتحادیه اروپا، بهره گیری از این قابلیت جدید را تا حد ممکن برای کاربران دشوار کند. برای مثال هنگام فعالسازی آن، پیغام هشداری نمایش داده می شود که کاربران را از خطرات احتمالی کلاهبرداری یا نقض حریم خصوصی توسط دیگر پیام‌رسان‌ها آگاه می‌کند.

متا تأکید کرده که تمامی پروتکل‌های امنیتی و رمزگذاری لازم برای انتقال امن داده ها بین پلتفرم ها رعایت خواهد شد. با این حال انتظار می رود مانند مواردی چون سایدلود برنامه ها در iOS، این شرکت روش‌هایی را برای سخت تر کردن استفاده از این ویژگی اتخاذ کند تا همچنان انحصار خود را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • در مجارستان چه خبر است؟
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • آموزش: چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟
  • چگونه در اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد