Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد فارس گفت: تیم الماس شیراز پس از تیم‌های جهان بیلیارد یک و بوشهر در مسابقات ناین بال تیمی جشنواره بیلیارد کشور بر سکوی سوم ایستاد.
قشقایی افزود: علیرضا وهاب و وحید باوی نفرات تشکیل دهنده تیم ناین بال الماس شیراز بودند که در دور نیمه نهایی مغلوب بوشهر شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر ۲۱ سال، ناین بال انفرادی و ناین بال بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان سیزدهم تا بیست و سوم آذر در بندرانزلی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیلیارد باز فارس شیراز مسابقات کشوری خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مهم ترین خبرهای ورزشی فارس، یکشنبه بیست و ششم فروردین را در این بسته خبری بخوانید.

 فرنگی کاران استان فارسی تیم ملی کشتی ، حریفان شان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا شناختند
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست در بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود. در وزن ۶۰ کیلوگرم امیرضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با کشتی گیری از چین تایپه کشتی می‌گیرد. محمدرضا رستمی دیگر ملی پوش استان فارسی، در وزن ۷۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه فرنگی کاران چین و سوریه پیکار می‌کند.
********
۸ هفته مانده به پایان لیگ دسته یک؛ نیم نگاه زردپوشان شیرازی به لغزش رقبا

فجر سپاسی شیراز در حالی فردا در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه به مصاف تیم رده هشتمی آریو اسلام شهر می‌رود که با ۵۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد؛ در پایان فصل ۲ تیم برتر مسابقات به لیگ برتر صعود می‌کند؛ فعلا خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدر نشین و چادر ملو ارکان با ۵۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارند و نماینده فارس با ۵۴ امتیاز، جدی‌ترین رقیب و تعقیب کننده این دو تیم است
********
شهر راز شیراز هم فردا ساعت ۱۸ در گچساران میهمان نفت و گاز این شهر است؛ شهر رازی‌ها با ۳۰ امیتاز در مکان سیزدهم جدول ۱۸ تیمی مسابقات قرار دارند.

**********
فدراسیون تیراندازی اعلام کرد نام نویسی نخستین مرحله شانزدهمین دوره مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بادی در بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان، از امروز در سامانه سامانه ملی تیراندازی کشور آغاز شد. این رقابت‌ها در بخش آقایان ۶ و ۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • معرفی ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری
  • تصاویر نجومی ۲۶ فروردین (۱۴ آوریل)
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند