Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی شیری هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس از صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به زبان آورد، متعجب است. دیروز با مهدی صحبت کردیم. این پیشکسوت که دو سال قبل همراه با قشقایی، پرسپولیس را از جام‌حذفی کنار زد، به ما گفت: «اینکه قلعه‌نویی علیه داوران و فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس و همه ایران جبهه گرفته، دور از انصاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید درست نباشد من در مورد قلعه‌نویی صحبت کنم، اما مطمئنم این حرف‌ها را برای خروج از فشار به زبان آورده است، چون خودش بهتر از هر کسی می‌داند پرسپولیس به مراتب بهتر از سپاهان بازی کرد. امیرخان باید انصاف را رعایت کند!» 


شیری افزود: «وقتی صحبت‌های بازیکنان و هواداران سپاهان در فضای مجازی را دیدم، تعجب کردم. آن‌ها باید یک هفته جشن بگیرند که با پرسپولیس مساوی کردند! پرسپولیس باید بازی را می‌برد. ببینید چند موقعیت داشتیم و از دست دادیم. پرسپولیس نصف سپاهان هم بازیکن نداشت، اما با این شرایط عالی کار می‌کند. نمی‌توانیم موفقیت‌های این تیم را زیر سؤال ببریم. یک بازی می‌گویند داوری، یک بازی می‌گویند شانس، یک بازی می‌گویند فلان و بهمان و... مگر می‌شود یک تیم این‌طور ۳۰ هفته مدعی قهرمانی باشد؟ حتی دوستان استقلالی هم باید منصفانه با قضایا برخورد کنند. هرچند کری‌خوانی ما با سپاهان است، اما نباید پرسپولیس را ذلیل جلوه دهیم. این تیم خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند.» 


شیری در نهایت گفت: «از همین حالا به شما می‌گویم منتظر آتش پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باشید. همین الان هم این تیم جزو مدعیان است. نیم‌فصل دوم، تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند ولی پرسپولیس با بازیکنانی که می‌گیرد، بهتر می‌شود و با طراوت بیشتری به لیگ برمی‌گردد. همین حالا با این بازیکنانی که داریم تهاجمی هستیم، ببینید نیم‌فصل دوم چه کار خواهیم کرد. مطمئن باشید در کنار همه این بحث و جنجال‌ها، پرسپولیس برای سومین بار در این فصل، جام را بالای سر می‌برد.»

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت پرسپولیس مهدی شیری سپاهان پرسپولیس امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره