Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ دینی مسلمان شده آمریکایی با اشاره به اینکه با وجود حجاب کامل در کشورهای اسلامی احساس معنویت و امنیت حاکم است، گفت: امنیت را در پوشش زنان مسلمان دیدم که به چشم من خیلی زیبا آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر حسینی مبلغ مذهبی آمریکایی در خصوص علل تشرف خود به دین اسلام، اظهار داشت: حدود ۳۵ سال است که به دین اسلام مشرف شده‌ام که این بهترین اتفاق زندگی‌ام بود زیرا سال‌ها در کلیساهای آمریکا به تبلیغ دین مسیحیت مشغول بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از تشرف به اسلام برای بنده پیش آمد این بود که در زمانی که کاتولیک بودم سلسله تجاربی را کسب کردم که بنای ورود من به دریای معنویت اسلام بود، افزود: به‌عنوان یک مبلغ دینی در کشور آمریکا و با نیاتی که داشتم به دنبال راهی برای یافتن مسیر واقعی حضرت عیسی (ع) بودم.

این مبلغ دینی با اشاره به اینکه در مسیر یافتن پاسخ‌های خود برای تکمیل دین مسیحیت در کشور آمریکا با واقعه کربلا و عاشورا آشنا شدم و از آن زمان احساس کردم که ولایت یک دریا و اقیانوسی بیکران از معنویت است، ادامه داد: در آن برهه متوجه شدم که ولایت‌فقیه بسیار وسیع است و در مسیری که به دنبال تبلیغ برای دین مسیحیت و تکمیل این دین بودم خود را غرق در دین اسلام دیدم.

وی تصریح کرد: در طی ماه‌هایی که به دنبال شیوه تکمیل دین مسیحیت و آشنایی بیشتر با حضرت مسیح (ع) بودم همزمان کتب اسلامی و در رأس آن قرآن مجید را به زبان انگلیسی مطالعه می‌کردم.

حسینی خاطرنشان کرد: به همین خاطر پس از مطالعات و بررسی‌های فراوان متوجه شدم دین اسلام کامل‌ترین دین در جهان است و پس از آن بود که با تحقیقات بیشتر به مذهب شیعه مشرف شدم.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از تشرف به اسلام حجاب را انتخاب کرده و طی 35 سال اخیر حجاب کامل دارم، افزود: علاقه من به حجاب کامل به خاطر این است که این نوع پوشش باعث می‌شود به ارزش‌های الهی که پیدا کرده بودم بسیار نزدیک‌تر شوم.

این مبلغ دینی با اشاره به اینکه در آمریکا بیشتر مجسمه‌ها نوع پوششان باعث می‌شود ذهنیت‌ها برای بی‌حجابی آماده شود، گفت: با وجود حجاب کامل در کشورهای اسلامی احساس معنویت و امنیت حاکم است.

وی ادامه داد: امنیت را در پوشش زنان مسلمان دیدم که به چشم من خیلی زیبا آمد و به نظرم زیبایی اصلی با حجاب مشخص می‌شود.

حسینی تصریح کرد: این دریای زیبایی توجه من را به خود جلب کرد و در این نقطه است که انسان به خدا نزدیک می‌شود و موانعی که باعث ایجاد خلل در تفکر الهی بین انسان با خدا می‌شود از بین می‌رود.

«دیانا ترانکو» در خانواده‌ای مسیحی در ایالت تگزاس به دنیا آمد به کار تبلیغ دین مسیحیت در کلیسا مشغول بوده است که ناگهان با دین اسلام آشنا می‌شود و پس از مطالعه و تحقیق در سن بیست‌سالگی اسلام را به‌عنوان دین خود برمی‌گزیند.

او در آمریکا فوق‌لیسانس ارتباطات می‌خوانده که با اوج‌گیری انقلاب اسلامی در ایران، آمریکا را به‌قصد اروپا ترک می‌کند و پس از آن برای ادامه مطالعاتش درباره اسلام راهی ایران می‌شود و در شهر قم زندگی خود را آغاز می‌کند و سپس برای ادامه تحصیلات و تحقیقات راهی تهران می‌شود.

امروز نام او «هاجر حسینی» است. مسیحی مسلمان شده‌ای که می‌گوید: در مسیر تحقیقات خود، با شخصیت امام حسین (ع) آشنا می‌شود و به گفته خود این نقطه اوج تحولات فکری و روحی او بوده است.

 

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا  با تبریک به رزمندگان قهرمان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوا فضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل اظهار کرد: حتی آنهایی که مذهبی نیستند اما به ایران علاقمند هستند از این قضیه خوشحالند این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور می کنند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده اند که اینگونه با دشمنان اسلام، بشریت و نسل کشی مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر معظم انقلاب و اقدام تنبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند.

وی افزود: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم و خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

 

دیگر خبرها

  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • حجاب در خدمت سلامت روان جامعه
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام