Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@08:08:19 GMT

کاپیتان‌های پرسپولیس دست خالی برگشتند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۲۲۵

به گزارش پارس نیوز، 

حمیدرضا گرشاسبی که روز گذشته در محل باشگاه حاضر نشده بود، ظهر امروز در دفتر حاضر شد و دقایقی بعد نیز پذیرای کاپیتان‌های تیمش بود.

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در پایان تمرین امروز در محل باشگاه جلسه‌ای با مدیرعامل بلاتکلیف باشگاه برگزار کردند. در این جلسه حمیدرضا گرشاسبی با اعلام اینکه هنوز دستوری برای ادامه همکاری یا تعیین وضعیت خود دریافت نکرده به مشکلات کاپیتان‌های تیمش پاسخ داد تا آنها علیرغم این جلسه طولانی مدت در نهایت دست خالی باشگاه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان‌های پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکنان با توجه به شرایط سخت باشگاه در پرداخت مطالبات قدیمی هیچ واکنش و فشاری به این موضوع نداشتند و اکنون انتظار دارند، در آستانه نیم فصل باشگاه تعهدات خود را برآورده کند و در ادامه نیز در خصوص بحث نقل و انتقالات و نیاز تیم به تقویت و توجه به این موضوع به بحث پرداختند. برگزاری اردوی نیم فصل و همچنین موضوع پرداخت پاداش‌های آسیایی بخش دیگر صحبت‌های ماهینی و سیدجلال حسینی با مدیرعامل این تیم بود که البته با پاسخ روشنی از سوی گرشاسبی با توجه به بلاتکلیفی‌اش همراه نشد.

با اینحال حمیدرضا گرشاسبی این خوش بینی را به بازیکنان تیمش داد تا وزارت ورزش با توجه به شرایط حساس تیم تصمیم مناسبی در این خصوص اتخاذ کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات پرسپولیس نیم فصل وزارت ورزش پرسپولیس مشکلات نیم فصل وزارت ورزش پارس کاپیتان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد