Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان – هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی بازی‌های چند هفته بعدی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرد که هموطن او به دلیل مصدویت همسترینگ در بازی اخیر مقابل چلسی چند هفته خانه‌نشین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوا در این بازی که شنبه شب در استمفوردبریج برگزار شد، در دقیقه 68 آسیب دید و در حالی که پشت پای راستش را گرفته بود میدان را ترک کرد و جای خود را به ایلکای گوندوگان داد.

به این ترتیب او بازی خانگی امشب (سه‌شنبه) تیم مقابل هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد، اما طبق گفته گواردیولا او بازی‌های بیشتری را هم از دست خواهد داد.

گواردیولا درباره وضعیت سیلوا گفت: او نمی‌تواند چند هفته‌ای بازی کند. کوین دبروینه هم نمی‌تواند. دانیلو هم قادر نیست، همین‌طور سرخیو آگوئرو. ما 15 بازیکن آماده داریم پس من گزینه‌های زیادی برای استفاده از سیستم چرخشی ندارم. ما به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم که همین هم اهمیت دارد اما اگر می‌خواهم اول باشیم باید همه بازی‌ها را ببریم.

چلسی با رقم زدن اولین شکست فصل منچسترسیتی، لیورپول را در صدر نگه داشت

 

گواردیولا با تأیید اینکه حضور سیلوا در بازه زمانی پرفشار بازی‌های کریسمس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، اعلام کرد که سرخیو آگوئرو برای بازی بعدی سیتی مقابل اورتون در لیگ برتر (شنبه مقابل اورتون) آماده خواهد بود. وی افزود: «سرخیو احتمالاً این شانس را خواهد داشت که برای بازی آخر هفته به میدان برود».

مصدومیت سیلوا، درهای ورود به ترکیب اصلی را به روی فیل فودن 18 ساله باز می‌کند، کسی که روز دوشنبه هفته جاری قرارداد پنج سال و نیمه جدیدی را با سیتی امضا کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده اما از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال