Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@06:07:44 GMT

برپایی دوره سواد رسانه‌ای در مؤسسه ندای ملکوت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۲۶۷

برپایی دوره سواد رسانه‌ای در مؤسسه ندای ملکوت

به گزارش ایکنا؛ دوره سواد رسانه‌ای با سرفصل‌های تحلیل تصویر و فیلم، تحلیل بازی‌های کامپیوتری و عملیات روانی رسانه از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ندای ملکوت تهران برگزار می‌شود.
این دوره طی دو مرحله اول دی‌ماه‌ و ابتدای بهمن‌‌ماه به صورت کارگاهی و هفتگی ویژه بانوان و آقایان 17 سال به بالا تشکیل می‌شود که دوره سواد رسانه با پنج جلسه با سرفصل‌هایی چون تحلیل تصویر و فیلم، تحلیل بازی‌های کامپیوتر، دوره مقدماتی عکاسی با 10 جلسه و دوره تدوین با 10 جلسه تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوره سواد رسانه‌ای با تدریس قائمی‌زاده و دوره عکاسی با مربیگری درگاهی و دوره تدوین با تدریس حمیدی انجام می‌شود که متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به مؤسسه ندای ملکوت واقع در میدان هفت‌تیر، ضلع جنوبی، خیابان ورکش، پلاک 7 مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 88835054 تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی سواد رسانه ای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست شورای فرهنگ عمومی با انتقاد از نحوه و ابعاد اختصاص یافته به بیلبورد‌های حاوی پیام‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: در برخی نقاط پیام‌های خوبی نصب شده، اما به شکلی است که مخاطب آن را نسبت به تابلو‌های تبلیغات بازرگانی در اولویت نمی‌داند.

او افزود: بیلبورد‌های تبلیغ فرهنگی باید هنرمندانه و با سلیقه طراحی شود و توزیع آن در سطح شهر نیز متناسب باشد.

دژکام با بیان اینکه تابلو‌های تبلیغاتی نیز برای کسب درآمد‌های مورد نیاز ضروری است، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز باید نوعی تناسب و تعادل میان تابلو‌های بازرگانی و فرهنگی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: این استان در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است، به عنوان نمونه جمعیت حاضر در راهپیمایی روز قدس فارس تعجب آور و قابل توجه بود، اما در انعکاس رسانه‌ای این حضور عملکرد موفقی نداشتیم که بخشی از آن به دلیل کمبود امکانات است.

او گفت: تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس باید میداندار باشد و به گونه‌ای تولید محتوا کند که کیفیت لازم را برای انتشار در رسانه‌های ملی داشته باشد و شهرداری اگر لازم است مصوبه دائم تامین امکانات رسانه‌ای را با طرح در شورای اسلامی شهر دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در فارس بار دیگر بر لزوم تدوین ضابطه‌های گردشگری اسلامی ایرانی،گفت: این ضابطه‌ها باید از سوی وزارت میراث فرهنگی به شکلی دقیق تدوین شود و در همین چارچوب حرکت کنیم، نه اینکه بازدید از اماکن گردشگری در هر شهر به گونه‌ای باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • کذاب‌های جذاب
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود
  • حمله عجیب دولت به نمایندگان مجلس بعد از انتقادات به قیمت دلار و سکه
  • هشتگ سواد رسانه ای را در رادیو سلامت دنبال کنید
  • مؤسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • اولویت کار‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهر‌ها به ذهن بیاید
  • بهترین دوره های آموزش فارکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟