Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز نخستین نشست شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت (ع) در هتل اوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در این نشست علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی حضور دارد.

این نشست که از دیروز ۱۹ آذر ماه آغاز شده است با هدف بررسی راهکار‌های افزایش وحدت و با حضور تعدادی از شخصیت‌ها از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه صبح امروز ۲۰ آذر ماه تعدادی از حاضران دیدگاه‌های خود را درخصوص موضوعات مختلف جهان اسلام بیان کرنند.

عصر امروز سه شنبه ۲۰ آذر ماه مراسم اختتامیه این نشست برگزار و موضوعات مطرح شده در کمیته‌های مختلف آن نیز جمع بندی می‌شود.

این نشست با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان خواهد داد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي خراسان جنوبی بیرجند حسن روحانی مشهد عربستان استان بوشهر روزنامه بازدید محبان اهل بیت ع کنگره جهانی محبان اهل بیت ع علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد