Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی در دولت تدبیر و امید برای یک هزار و 500 نفر در استان ایجاد اشتغال کرده است.

به گزاش ایرنا، حسین مهری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این سرمایه گذاری در بحث ایجاد واحدهای تولیدی ، طرح های توسعه فعالیت های صنعتی و نیز تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در آینده نیز اولویت اول بانک، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است که به علت نوسانات ارز دچار مشکل شده و به سرمایه در گردش نیاز دارند.
به گفته وی، اولویت دیگر این بانک هم سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای بوده و طرح های صادرات محور نیز در استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به ایکه 25 درصد اشتغال استان اردبیل مربوط به بخش صنعت است، بیان کرد: بانک صنعت و معدن آمادگی تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز سرمایه گذاران را در استان دارد.
مهری تاکید کرد که هر واحد صنعتی که در زمینه تامین سرمایه و مسایل مالی دارای مشکل باشد این بانک آن را مورد حمایت قرار داده و در این زمینه کلینیک ارزیابی تشکیل داده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به اینکه این بانک 550 هزار میلیارد ریال در پنج سال اخیر در بخش صنعت و معدن کشور سرمایه گذاری کرده است، افزود: از طریق فایناس نیز بانک 19 میلیارد یورو تامین اعتبار کرده که برخی از این طرح ها بهره برداری شده ، برخی در حال تامین اعتبار بوده و برخی نیز در حال اقدام برای جذب اعتبار می باشد.
به گفته وی، این بانک همچنین در بحث زیرساخت ها نیز سرمایه گذاریهایی داشته که از جمله آن می توان به طرح های حمل و نقل ، انرژی ، تامین آب ، شیرین کردن آب و خرید هواپیما در دولت تدبیر و امید می باشد.
6016/7110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت بانك صنعت و معدن اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با روسای بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد با تجربه ۴۶ ساله در توسعه مشاغل خرد و کوچک، تلاشی جدی و موثر انجام داده تا از این محل اشتغال پایدار و درآمدزایی خانواده‌های تحت حمایت تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با استعدادیابی، مهارت آموزی و پایش اولیه سعی می‌کند تا تسهیلات اشتغال‌زایی را به مددجویان توانمند و علاقمند به حِرَف مختلف پرداخت کند تا از این محل خودکفایی تحقق پیدا کند.

حسین‌نژاد افزود: این نهاد انقلابی در یک چرخه تخصصی و کاملاً مشخص از مرحله پیش پرداخت تسهیلات تا بازپرداخت این تسهیلات را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و حتی به مدت ۳ تا ۵ سال نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی را انجام می‌دهد تا کمترین انحراف را در این حوزه شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بررسی میدانی کارشناسان کشوری و استانی از بابت طرح‌های اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۹۶ درصد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در محل مورد نظر هزینه شده و کمترین انحراف را در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شاهد هستیم.

وی با قدردانی از مدیران، کارشناسان و پرسنل بانک‌های همکار کمیته امداد در مساعدت با این نهاد انقلابی برای پرداخت سریع و روان تسهیلات تکلیفی در طول سال بیان کرد: سال گذشته از جزء ۳ و ۴ تبصره ۱۸ بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان سهمیه این بانک‌ها بوده که از جزء چهار ۱۴۳ میلیارد تومان و از جزء سه نیز ۶ میلیارد تومان پرداختی تسهیلات را شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است، تلاش بیشتری انجام خواهیم داد تا با مساعدت بانک‌های عامل و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان برای هر طرح اشتغال‌زایی، به گردش اقتصادی و درآمدی خانواده‌ها کمک کنیم.

حسین نژاد گفت: سال گذشته در سایه این پرداختی‌ها ۲ هزار مددجو به نقطه خودکفایی رسیدند و امسال با ادامه پرداختی تبصره ۳ و ۴ از سوی بانک‌های عامل امیدواریم خودکفایی بخش دیگری از مددجویان را شاهد باشیم.

کد خبر 6081548

دیگر خبرها

  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تامین شود