Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سفیر گرجستان در ایران برای دومین بار در وزارت خارجه حضور یافت و گلایه‌مندی از برخورد با اتباع ایرانی به وی اعلام شد.

به گزارش رکنا، «یوسب چاخواشویلی» سفیر گرجستان در تهران روز گذشته (دوشنبه) با باقری مقدم دستیار وزیر و مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه دیدار و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت برخورد ماموران مرزی گرجستان با برخی متقاضیان سفر به آن کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مراتب گلایه‌مندی ایران و اعتراض هموطنان از رفتارهای ناشایست برخی از ماموران مرزی گرجستان با اتباع ایرانی به سفیر اعلام شد.

باقری مقدم با اشاره به پیشینه و سوابق دوستانه روابط دو کشور، اینگونه برخوردهای نامتعارف بعضی از ماموران مرزی گرجستان و افزایش میزان بازگرداندن اتباع ایرانی را مغایر با روابط دوستانه فی‌مابین اعلام کرده و تداوم این روند را آسیب زننده به روابط و ارتباطات خوب مردم دو کشور دانست.

وی ضمن درخواست اصلاح روند کنونی، رسیدگی و برخورد قضایی با مأمورین مرزی خاطی گرجستان را الزامی دانست.

سفیر گرجستان در تهران نیز ضمن اظهار تاسف از برخی برخوردهای صورت گرفته، گزارشی از وقایع پیش آمده ارائه و قول داد شخصا به تفلیس سفر و موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

سفیر گرجستان چهارشنبه هفته گذشته نیز در محل وزارت خارجه حضور یافت و با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه دیدار و گلایه‌مندی ایران از دیپورت تعدادی از هموطنان ایرانی به وی اعلام شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس خودکشی یا قتل / نوه ها از پدر بزرگ قاتل حمایت کردند! شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم 3 قمه کش در تاریکی شب مردی را در جنوب تهران کشتند

منبع: رکنا

کلیدواژه: گرجستان سفر سفر ایران گرجستان وزارت خارجه ایرانی برخورد عکس ساعت مرد دختر دستگیر شد تهران همسر جوان زیبا بروفه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

وزارت خارجه فیلیپین مدعی شد که ایران ۱۸ خدمه فیلیپینی نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه فیلیپین در بیانیه‌ای مدعی شد که تمام 18 خدمه فیلیپینی نفتکش توقیف شده "سنت نیکلاس" که توسط ایران توقیف شده بود، آزاد شده و به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فیلیپین، طبق ادعای وزارت خارجه این کشور این 18 خدمه به صورت دسته جمعی به کشور بازگردانده شده و آخرین گروه از شش نفره هفته گذشته به مانیل رسیدند.

در بیانیه وزارت خارجه فیلیپین آمده است: «دولت فیلیپین از درک مقامات ایران در این زمینه تشکر می‌کند.»

پیشتر  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در دی ماه گذشته اعلام کرده بود که به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت‌ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST توقیف شد.

نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و‌ به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود. این نفتکش با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که با حکم قضایی و تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد.

توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتشدریادار ایرانی: ‌نفتکش آمریکایی طبق قانون بین‌الملل توقیف شد‌‌/ پاسخ قلدری و دزدی آنها را دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!