Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر ارشد شرکت بسپاران که یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندر امام است، به نمایندگی از حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کارکنان نمونه ایمنی و برتر عملیاتی اظهار داشت: یکی از بهترین و مهمترین شاخصه های یک سازمان پیشرو تعداد کارکنان فعال و کارآمد آن می باشند که در همین راستا شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام با برنامه ریزی و اقدام های لازم توانسته است تاکنون با استفاده و بکارگیری افراد توانمند در راستای تعالی سازمان گام برداشته و با حفظ تداوم تولید یک از شرکت های برتر در مجموعه این مجتمع بشمار رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به شعار سازمانی پتروشیمی بندر امام، افزود: مدیریت ارشد پتروشیمی بندر امام با سرلوحه قرار دادن قانون مداری، خرد ورزی و مشارکت عمومی سعی در تداوم پویایی مجموعه شرکت داشته که در همین راستا از تمامی کارکنان شرکت بسپاران انتظار می رود با اشاعه این فرهنگ در سازمان ضمن تلاش مستمر در جهت حفظ سرآمدی بتوانند در تداوم تولید این مجتمع سهم عمده ای را نصیب این شرکت نمایند.

شایان ذکر است، این مراسم که در محیطی صمیمی و دوستانه خانوادگی برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از کارکنان برتر ایمنی این شرکت در طول 12 ماهه گذشته و همچنین نفرات برتر و نمونه واحدهای ستادی و عملیاتی در تمامی واحدهای زیر مجموعه و فارغ از نوع استخدام تقدیر بعمل آمد.

شرکت بسپاران در کنار شرکت های فرآورش، کیمیا، آب نیرو، خوارزمی و کارون یکی از شرکت های  تابعه پتروشیمی بندر امام بشمار می رود که با دارا بودن واحدهای پلی اتیلن سنگین(HDPE)، پلی اتیلن سبک (LDPE)، پلی پروپیلن (PP)، بوتادین و لاستیک مصنوعی (BD/SR) و پلی وینیل کلراید (PVC) سهم عمده ای از مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور را تأمین می نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ناصر عسکری‌فرد گفت: تولید خوراک سالم و بهداشتی برای صنعت دام و طیور کشور از اهمیت بالای اقتصادی و بهداشتی برخوردار است و کارشناسان دامپزشکی با حضور جهادی و شبانه‌روزی در بندر امام خمینی، بهداشت و سلامت نهاده‌های دامی وارداتی را در همه مراحل تخلیه، بارگیری و حمل به تمام نقاط کشور طبق ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و نظارت‌های بهداشتی و تخصصی را اعمال می‌کنند.

وی افزود: این محموله‌ها تحت نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی و بعد از انجام آنالیز کیفی و انجام آزمایش‌های لازم، در سیستم زنجیره مصرف دام و طیور کشور قرار می‌گیرند.

عسکری فرد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ترخیص شد که این مقدار نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان اضافه کرد: با انجام این حجم از واردات نهاده‌های دامی به کشور از بندر امام خمینی تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، رشد تولید فرآورده‌های دامی، آرامش در بازار مصرف، امنیت غذایی و افزایش اشتغال در این زمینه بیشتر فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد