Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: درخانه‌‌ی مردی یک زن زخمی، کودکی با وضع وخیم و 3 جسد پیدا شد.

گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن وکودک توسط پلیس Police از "خانه وحشت" نجات داده شدند. پلیس ماساچوست استوارت ولدون را پس از تعقیب و گریز خیابانی به جرم Crime آدم‌ربایی دستگیر کرده بود. در خودروی ولدون زنی با جراحات زیاد و وضعیت نامناسب پیدا شد که قربانی آدم‌ربایی ولدون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به مدت یک ماه زندانی Prisoner ولدون بود بعد از رهایی با تشکر از ماموران برای نجاتش گفت که هرگز فکر نمی‌کرد از خانه این مرد نجات پیدا کند. ولدون زن نگون‌بخت را مورد تجاوز Rapeقرار داده و با چکش او را کتک می‌زد. همچنین با جستجوی خانه او نیز وقایع هولناکی آشکار شد. کودکی که سن و اسمش و ارتباطش با ولدون مشخص نشده است در این خانه با وضع وخیمی پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد. 
در گفتگو با همسایه‌ها، آنها به پلیس گفتند که ولدون با یک زن و یک نوجوان در خانه زندگی می‌کرد. به گفته یکی از همسایه‌ها که معلم است، زن ساکن خانه همسن دانش‌آموزانش به نظر می‌رسید. همسایه‌ها همچنین به پلیس گفته‌اند که در این خانه دائما سروصدای داد و فریاد بلند بود. 
در مورد 3 جسدی که در زیرزمین و گاراژ خانه ولدون پیدا شدند تحقیقات پلیس ادامه دارد و او هنوز در قتل Murder آنها مقصر شناخته نشده است. در پاسخ به سوال خبرنگاری که از بازرس ویژه پرسید آیا با قاتلی زنجیره‌ای طرف هستیم او گفت تحقیقات پله به پله پیش می‌رود و هنوز برای اظهارنظر زود است. ولدون 40 ساله که سابقه طولانی در خشونت و شرارت دارد تا پایان تحقیقات با وثیقه 1 میلیون دلاری آزاد خواهد بود. 

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس 3 قمه کش در تاریکی شب مردی را در جنوب تهران کشتند شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! رسوایی بزرگ برای ملکه زیبایی امریکا + عکس طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police جرم Crime زندانی Prisoner تجاوز Rape قتل Murder اخبار حوادث عکس جسد زندانی نیمه جان خانه وحشت عکس ساعت مرد دختر دستگیر شد تهران همسر جوان زیبا بروفه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم

به تازگی ویدیویی از 12 سالگی تیری آنری و شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در این سن منتشر شده است.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • مجموعه «کشیک قلب» از قاب شبکه یک سیما
  • پلیس دختر فراری را به خانه برگرداند + جزئیات
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم