Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:14:09 GMT

ضرورت تدوین طرح جامع راه و شهرسازی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۴۵۰

ضرورت تدوین طرح جامع راه و شهرسازی در کشور

لاهوتی با بیان اینکه گیلان در بخش و حمل نقل جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، گفت: تهیه و تدوین طرح جامع راه وشهرسازی از ضروریات مهم در این بخش محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهرداد لاهوتی» امروز (سه‌شنبه، 20 آذر) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: عملکرد راه و شهرسازی گیلان در سطح کشور مطلوب ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه 90 درصد حمل و نقل کشور جاده‌ای است، گفت: طبق مطالعات انجام شده در کشور باید 25 هزار کیلومتر خط ریلی داشته باشیم  که اکنون 13 تا 14 هزار کیلومتر راه آهن در کشور وجود دارد که متوسط بهره مندی از 200 کیلومتر تجاوز نمی‌کند.

 

وی به ظرفیت حمل و نقل گیلان اشاره و اذعان کرد: سهم بهره‌مندی از حمل و نقل گیلان در کشور به دلیل گردشگرپذیر بودن این استان مطلوب و دارای جایگاه ویژه‌ای است.

 

لاهوتی تصریح کرد: گیلان سالانه پذیرای 30 میلیون گردشگر از اقصی و نقاط کشور و جهان است.

 

وی اضافه کرد: تهیه طرح جامع راه و شهرسازی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمایت، هدایت و نظارت سه مقوله مهم در توسعه راه و شهرسازی است که باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي خراسان جنوبی بیرجند معاون اول رئیس جمهور حسن روحانی مشهد عربستان استان بوشهر روزنامه بازدید حمل ونقل راه و شهرسازی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت