Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – فرماندار شهرستان دماوند گفت: دماوند تنفس گاه پايتخت است و به همين دليل مشکلات آن را بايد به‌صورت ملي ديد و براي رفع آن برنامه‌ريزي کرد.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان دماوند، مجيد صفري روز سه شنبه در نشست شوراي معاونين مرکز حراست وزارت کشور که با حضور محمد ابراهيم شوشتري مشاور وزير و رئيس مرکز حراست وزارت کشور به ميزباني فرمانداري شهرستان دماوند برگزار شد، به تشريح وضعيت شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شهرستان دماوند به لحاظ وسعت دومين شهرستان استان تهران و به لحاظ جمعيت سيزدهمين شهرستان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به شرايط آب و هوايي منطقه و موضوع ساخت‌وسازهاي غيرمجاز تصريح کرد: ساخت‌وساز غيرمجاز در بخش آب، محيط ‌زيست، منابع طبيعي و غيره، شهرستان را با مشکل روبه‌ رو ساخته که ما در صدد کنترل و ساماندهي آن هستيم و اقدامات ارزشمندي با هماهنگي سازمان‌ها و نهادها تاکنون انجام‌ شده است.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان ساخت: درگذشته برخي از تصميمات خارج از شهرستان اتخاذ مي‌شد و نماينده دولت در شهرستان در اين موارد هيچ اراده‌اي نداشت که سعي شد در دوره جديد از اين‌ گونه تصميمات جلوگيري شود.
وي افزود: در بخش گردشگري برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي صورت گرفته که مسافران و گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند؛ البته به گونه ايي که به اشتغال و توسعه اقتصادي روستا کمک شود.
صفري با اشاره به گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: ستاد دهه مبارک فجر در فرمانداري تشکيل و به اين مناسبت پروژه‌هاي خوبي مورد بهره‌برداري خواهد گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت

 

صلاح‌الدین حق‌گوی مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت: در سال زراعی ۱۴۰۲ _۱۴۰۳، در مجموع ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی به کشت غلات از جمله گندم و جو اختصاص داده شده که از این میزان ۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بصورت آبی و ۴۵ هزار هکتار بصورت دیم کشت شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به بارندگی‌هایی که در فروردین‌ماه داشتیم اگر این بارندگی‌ها در اردیبهشت‌ماه تداوم داشته باشد بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تن گندم در شهرستان تولید شود.

حق‌گوی تصریح کرد: همچنین تاکنون بیش از ۲۳ هزار هکتار از مزارع گندم و جو در مهاباد علیه آفت سن مادری سم‌پاشی شده است. 

نیمه اول خردادماه مبارزه با آفت سن گندم در مزارع شهرستان مهاباد پایان می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت