Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- فرماندار اشنويه گفت: 230 ميليارد ريال اعتبار عمراني طي سال جاري به اين شهرستان اختصاص يافته است.

اسعد خضري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اعتبار در 2 مرحله ابلاغ شده که رقم مربوط به مرحله نخست آن 180 ميليارد ريال بود.
وي اضافه کرد: در جلسه کميته برنامه ريزي و توسعه اين شهرستان نيز 50 ميليارد ريال ديگر تصويب شد که تا پيش از پايان امسال اختصاص خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ
وي ادامه داد: علاوه بر اين اعتبارات مصوب، احداث يک هنرستان با برآورد اعتباري 40 ميليارد ريال، احداث سالن ورزشي در شهر نالوس و انجام روکش آسفالت براي سه روستاي «صوفيان» «بيمضرته» و «نالوس به ده شمس» با برآورد اعتبار 60 ميليارد ريال و پروژه هاي بوم گردي و تامين آب شرب به روستاي سوجه با اعتبار 3 ميليارد ريال در کميته برنامه ريزي اين شهرستان به تصويب رسيده است.
فرماندار اشنويه بيان کرد: احداث ناحيه صنعتي نالوس، ادامه بهسازي محور اشنويه - اروميه، تکميل مرکز بهداشتي آغبلاغ و اصلاح شبکه آب اشنويه از مهمترين طرح هاي عمراني اين شهرستان در سال جاري به شمار مي رود.
خضري با بيان اينکه گازرساني به 18 روستاي دشت بيل هم اکنون درحال اجراست، گفت: احداث و روکش راه هاي روستايي، تکميل سد چپرآباد، اجراي طرح تصفيه خانه فاضلاب شهري از ديگر طرح هاي اجرا شده و دردست اقدام اين شهرستان در سال جاري به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا، جلسه کميته برنامه ريزي و توسعه اشنويه با حضور رييس سازمان برنامه و بودجه استان، نماينده مردم اشنويه و نقده و ديگر مسوولان دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان برگزار شد.
شهرستان مرزي اشنويه در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است و بيش از 74 هزار نفر جمعيت دارد.
9870/6185/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی، روز دوشنبه در نشست خبری گفت: حدود ۲ سال از عمر صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد. هنگامی که این صندوق ایجاد شد، میزان بودجه تخصیص یافته معادل ۵ همت (۵ هزار میلیارد تومان) بود و در سال گذشته به ۷ همت رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میزان بودجه تخصیص یافته صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری معادل ۹ همت است.

ناصحی با بیان اینکه موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در کانون توجه قرار گرفته است، افزود: دولت و وزارت بهداشت به موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج توجه کرده‌اند و بیمه‌های پایه در جهت پوشش خدمات گام برداشته‌اند. حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد اما از شاکله بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره بیماری‌های تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گفت: ۱۰۷ گروه از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش قرار دارند.

کد خبر 6098116 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن